Sport, sykkel og trening Idrettsrånere på HFS

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.566
Torget vurderinger
24

BUSTED!

Målte nettopp aktivitetsnivået her inne relatert til dagen i dag.....

Skremmende høyt frafall.

hfs ski.png

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.285
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Godt vi kan se på oss selv som de intellektuelle Sluket... Som har "hjerne.muskler" nok til å forstå at sport på TV intet har med egne prestasjoner å gjør. Annet enn en flau påminnelse om ens egen dårlige form og fasong.. :p

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
4.033
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Ser da ikke på tvsport, men har utfordret ekvidistansen i sikksakkmønster:)

V

vinyl-mannen

Gjest
Godt vi kan se på oss selv som de intellektuelle Sluket... Som har "hjerne.muskler" nok til å forstå at sport på TV intet har med egne prestasjoner å gjør. Annet enn en flau påminnelse om ens egen dårlige form og fasong.. :p
Snakk for deg sjøl, selv konstanterer jeg etter en sjekk at både kropp og sjel er på topp

• Liker
Reaksjoner: HCS
Z

Zomby_Woof

Gjest
Slapp av. Jeg har ikke vært spesielt aktiv. Men, det er fordi jeg hadde i meg en flaske rødvin i går kveld, og sov lenge i dag. TV har jeg ikke.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.566
Torget vurderinger
24
Du er klart innafor, Zomby! :D Men bare vent til Tour de Farts begynner..

V

vinyl-mannen

Gjest
Hva er kriteriene for denne målingen, er den tatt i blinde sluksy??:rolleyes:

Z

Zomby_Woof

Gjest
Ser ikke på Tor de Farce heller. Men når snøen forsvinner har jeg planer om å sykle litt selv. Det kan redusere omfanget av alt hifirelatert, inkludert mobbing av EC og denslags.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.566
Torget vurderinger
24

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.437
Litt rart at svært få ser på TV, men de aller fleste er godt oppdatert om hva som vises på TV og kommenterer programmene.

C

cruiser

Gjest
Å se på TV er vel snart like skambelagt som å lese Se og Hør, skal man være endel av de kule gutta må man sitte i en designerstol å nilytte på kabler og kondensatorer.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.209
Det er golf på tv akkurat nå. Like ved havet ett eller annet sted. Grønt gress og brenninger. Det blåser nok, for alle slår ballen utenfor banen.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er ikke å skille seg ut eller påkalle oppmerksomhet å se på TV. Det mest utrolige 'virkelighetsfjernsyn' ser fortsatt ut til å være vanlige samtaleemner i de fleste kretser. Men si høyt at du ikke har TV, så er det med en gang fryktelig snålt.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Man har da ikke sittet inne og sett på ski har man vel? Man har vel vært ute og gått selv? Flotte forhold nord i Marka!

Selvgodhet er en deilig følelse, nesten, men bare nesten, på høyde med skadefryd.

T

TT.

Gjest
Her i huset har jeg vært travelt opptatt med å være vert for seks utøvere av hifisporten. ;) Sport på tv er oppskrytt

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.209
Det er veldig mange fine naturprogrammer på tv, synes jeg.

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.303
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Om dagen er man ute i det fri, på bena eller på ski. Skidagen på TV tar man opp og ser utover kvelden når alle drittprogrammene går ;).
Finnes ikke bedre TV !

Topp Bunn