|
Kult, sånne vil jeg også ha. Kan du komme med en liten tilbakemelding etter at du har brukt dem et par måneder. For jeg tror ikke absvingen, pilates for dummies, muskeloppvarmere, håndmanualer etc trenger selskap i kottetgått til anskaffelse av masai-sko :-/
Haha, for en fantastisk oppfinnelse!Sålen har instabilitetsegenskaper som gjør stereotype flater om til et variert bevegelseslandskap for den menneskelige organisme.
;D ;D ;DJeg lovet å aldri mer ha et nyttårsforsett ;D
Sånn jobb vil jeg også ha. Men det har jeg ikke :'(Den 1. skal jeg stå opp litt utpå dagen. 3 speilegg med bacon og tomatbønner/chilli. Se litt tilbake på nyttårsfesten, sjekke med kompiser at de kom vel hjem. 2-3 filmer på storskjerm, og utpå kveldinga, jekke en pils eller to fulgt med Gammel Dansk. Glede seg til jobb (faktisk!) neste dag. Velkommen 2007!!!
Ja, det var gutten sin det ;DBegynner i ny jobb den 2.
Har bestemt meg for å gå ned 5 kilo.
2007 blir dritbra.
Edit: glemte å si at jeg skal kjøpe ny sykkel. Hybrid.
Kult, sånne vil jeg også ha. Kan du komme med en liten tilbakemelding etter at du har brukt dem et par måneder. For jeg tror ikke absvingen, pilates for dummies, muskeloppvarmere, håndmanualer etc trenger selskap i kottet![]()
Nyårets motto:
Hvorfor utsette til i morgen
det du kan utsette til i overmorgen
Jeg har også bestemt meg for å gå ned 5 kilo...vi kan jo se hvem som klarer det først..Begynner i ny jobb den 2.
Har bestemt meg for å gå ned 5 kilo.
2007 blir dritbra.
Edit: glemte å si at jeg skal kjøpe ny sykkel. Hybrid.
Lakserolje?Har bestemt meg for å gå ned 5 kilo.
2007 blir dritbra.
Jeg har også bestemt meg for å gå ned 5 kilo...vi kan jo se hvem som klarer det først..
Har kjøpt meg ny regnjakke...
Ok da er vi tre, vi kan jo starte en konkurranse. Hadde noe lignende på jobben tidligere, veiing 2. hver fredag og skjema på veggen med BMI, det ble litt lettere å skjerpe seg da...Tydelig at vi hifi-geeker sitter mye i sofaen, skal ned 6 kg selv![]()
Ok da er vi tre, vi kan jo starte en konkurranse. Hadde noe lignende på jobben tidligere, veiing 2. hver fredag og skjema på veggen med BMI, det ble litt lettere å skjerpe seg da...![]()
Trenger ikke være den som klarer det først, heller den som klarer å holde seg der...Hadde noe lignende med slankesuppe og det hele ifjor, nå prøver jeg en litt mer varig endring av vaner og kosthold, så da taper jeg nok glatt, for det går relativty sakte![]()
Trenger ikke være den som klarer det først, heller den som klarer å holde seg der...
Massasje som fettfordelingsmekanisme hørtes jo optimalt ut...men tror neppe det funker... :-/
Ikke godt å si... hvis man slår til på noen av annonsene i sportsavdelingen på Søndag Søndag så finner man kanskje noen aktiviteter som gjør en svett under massasje ogsåMassasje som fettfordelingsmekanisme hørtes jo optimalt ut...men tror neppe det funker... :-/