i overimorgen skal jeg...

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
starte et nytt og bedre liv.

Har fått meg skritteller, og har også gått til anskaffelse av såkalte masai-sko.
Skal også prøve å kutte ned på banningen.

:-/

Z

Zomby_Woof

Gjest
Masaisko er sånne med såler som er tykke på midten?

Hvis jeg hadde fått meg sånne ville jeg tryna mer og bannet oftere...

Lykke til og godt nytt år, Boffen! ;D

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
;D ;D

Jeg har også et par forsetter, jeg skal begynne å bruke den "nye" badedrakten jeg kjøpte for 3 år siden par ganger i uka.

Ellers skal jeg bli mer sosial, nyte mer alkohol, jobbe mindre, og bli litt mer gretten ;)

S

smog

Gjest
Jeg skal huske å "takke for maten" litt oftere ;D

Smog

T

timc

Gjest
Aha...slike som eller mindre "ruller" om sentrum av skoen?

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Yep, første skopar jeg har kjøpt hvor det følger med brukermanual og DVD plate.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
gått til anskaffelse av masai-sko :-/
Kult, sånne vil jeg også ha. Kan du komme med en liten tilbakemelding etter at du har brukt dem et par måneder. For jeg tror ikke absvingen, pilates for dummies, muskeloppvarmere, håndmanualer etc trenger selskap i kottet ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.514
Nyttårsforsettet jeg hadde for 30 år siden har jeg holdt. ::)

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Sålen har instabilitetsegenskaper som gjør stereotype flater om til et variert bevegelseslandskap for den menneskelige organisme.
Haha, for en fantastisk oppfinnelse! :D

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.256
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Mitt nyttårsforsett er å være mer tålmodig og kanskje til og med høflig med idioter og psykopater som ringer på en annonse på bruktbørsen. Har littt å hente der, er jeg redd. På den annen side er jo idioter og psykopater akkurat det...
mvh

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Den 1. skal jeg stå opp litt utpå dagen. 3 speilegg med bacon og tomatbønner/chilli. Se litt tilbake på nyttårsfesten, sjekke med kompiser at de kom vel hjem. 2-3 filmer på storskjerm, og utpå kveldinga, jekke en pils eller to fulgt med Gammel Dansk. Glede seg til jobb (faktisk!) neste dag. Velkommen 2007!!!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Begynner i ny jobb den 2.
Har bestemt meg for å gå ned 5 kilo.
2007 blir dritbra.

Edit: glemte å si at jeg skal kjøpe ny sykkel. Hybrid.

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
653
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Den 1. skal jeg stå opp litt utpå dagen. 3 speilegg med bacon og tomatbønner/chilli. Se litt tilbake på nyttårsfesten, sjekke med kompiser at de kom vel hjem. 2-3 filmer på storskjerm, og utpå kveldinga, jekke en pils eller to fulgt med Gammel Dansk. Glede seg til jobb (faktisk!) neste dag. Velkommen 2007!!!
Sånn jobb vil jeg også ha. Men det har jeg ikke :'(

Men jeg har jo jobb da :) :)

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
2007 blir dritbra.

Ja, det var gutten sin det ;D

Frode

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2002
Antall liker
175
Torget vurderinger
2
Kult, sånne vil jeg også ha. Kan du komme med en liten tilbakemelding etter at du har brukt dem et par måneder. For jeg tror ikke absvingen, pilates for dummies, muskeloppvarmere, håndmanualer etc trenger selskap i kottet ;)

Jeg har slitt ut et par MBT sko i løpet av 2006, og er svært fornøyd med de. Nye skal handles til våren. Unngå at skoene blir våte, fuktighet i sålene fører til en irriterende knirkelyd.

Frode

G

Gjestemedlem

Gjest
Nyårets motto:

Hvorfor utsette til i morgen
det du kan utsette til i overmorgen

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
10.744
Sted
Holmestrand
Mitt faste nyttårsforsett er¨å drikke mere rødvin. Har holdt på med dette de siste 5 åra uten noe som helst resultat. Jeg drikker ikke mer enn at jeg fint kan øke en del. Jeg har penger til å kjøpe og tid anledning til å nyte den herlige drikken. Når jeg ikke klarer å gjøre noe som kun er lystbetont konkluderer jeg med at nyttårsforsett er nytteløse....

Treninga økte jeg i september (den 9. for å være nøyaktig!) og det går upåklagelig. Vekta økte 2 små kilo i jula på tross av mye god mat og drikke.  Vekta er for øvrig nede på førjulsnivå igjen. Så da fortsetter kampen for en mere bakkevillig sykkelkropp. Det betyr ytterligere 10 kilo i minus før sesongen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
2007 blir dritbra.

Jeg har også bestemt meg for å gå ned 5 kilo...vi kan jo se hvem som klarer det først.. ;)

Har kjøpt meg ny regnjakke...

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Tydelig at vi hifi-geeker sitter mye i sofaen, skal ned 6 kg selv :)

Jeg har også bestemt meg for å gå ned 5 kilo...vi kan jo se hvem som klarer det først..  ;)

Har kjøpt meg ny regnjakke...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tydelig at vi hifi-geeker sitter mye i sofaen, skal ned 6 kg selv  :)
Ok da er vi tre, vi kan jo starte en konkurranse. Hadde noe lignende på jobben tidligere, veiing 2. hver fredag og skjema på veggen med BMI, det ble litt lettere å skjerpe seg da... ;)

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Hadde noe lignende med slankesuppe og det hele ifjor, nå prøver jeg en litt mer varig endring av vaner og kosthold, så da taper jeg nok glatt, for det går relativty sakte ;)

Ok da er vi tre, vi kan jo starte en konkurranse. Hadde noe lignende på jobben tidligere, veiing 2. hver fredag og skjema  på veggen med BMI, det ble litt lettere å skjerpe seg da... ;)

P

Parelius

Gjest
Min totale matchvekt er upåklagelig, dog er det et lite fordelingsproblem. Har blitt anbefalt massasje som fettfordelingsmekanisme. Sykler har jeg nok av på panseret.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
I overimorgen..... drar jeg sydover ;D

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Skal prøve å være hyggelig og snill...fram til bursdagen min.

Jo glemte...skal heller ikke kjøpe flere fisk før bursdagen min,lovte kjerringa.

/jan

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hadde noe lignende med slankesuppe og det hele ifjor, nå prøver jeg en litt mer varig endring av vaner og kosthold, så da taper jeg nok glatt, for det går relativty sakte  ;)
Trenger ikke være den som klarer det først, heller den som klarer å holde seg der...;)

Massasje som fettfordelingsmekanisme hørtes jo optimalt ut...men tror neppe det funker... :-/

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Da plukker vi opp denne tråden igjen feks i juni og desember, så ser vi hvordan vi ligger an ;)

Trenger ikke være den som klarer det først, heller den som klarer å holde seg der...;)

Massasje som fettfordelingsmekanisme hørtes jo optimalt ut...men tror neppe det funker... :-/

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Hikk, tilbake til virkeligheten. Starten ble litt anderledes enn jeg hadde tenkt meg.

G

Gjestemedlem

Gjest
Ikke godt å si... hvis man slår til på noen av annonsene i sportsavdelingen på Søndag Søndag så finner man kanskje noen aktiviteter som gjør en svett under massasje også :eek:
Her er det sikkert mulighet for både pisk og gullerot...

Topp Bunn