I nøden spiser f...

ryttern

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.05.2003
Antall liker
13
Hva gjør en audiofil med konstant lyttetrang når preampen streiker og må sendes på reparasjon? En kamerat visste råd; Ved hjelp av en overgang innkjøpt på Radioshack har han lykkes med å koble sin Ipod Nano direkte på 2 stk Electrocompaniet AW 120. Det hele låter vissnok over all forventning !

joaredge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2005
Antall liker
3
Offtopic, men hva med ei runde med sviffer'n?

anywhere

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
23
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Offtopic, men hva med ei runde med sviffer'n?
Pytt. Litt støv er bare fint. Lar man sviffer'n stå lenge nok får man jo gratis vegg til vegg teppe med tilhørende fordeler som demping samt bløtt underlag :)

(mer OT)

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Har prøvd det der jeg også. Funker greit nok det.....
Jeg hadde en slik overgang med "female-kontakter" som jeg kappet ned til minimum lengde fra "poden", og brukte de vanlige signalkablene. Dette gjorde (til tross for en del påstander her på forumet) ganske stor for skjell i forhold til å kjøre "lakrissnøre" helt til forsterker.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Den dagen jeg finner en Ipod med xlr-utgang skal jeg også vurdere å kjøpe en...

ryttern

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.05.2003
Antall liker
13
Ryktene vil ha det til at apple har en BigPod på gang som foruten analoge xlr-utganger også vil ha digitalutganger, både xlr, rca og optisk ;) Apropos støv: Mikey Fremer hadde positiv omtale av en luftrensemaskin i Stereophile for noen år siden. Noen som husker hva denne het, eller kan anbefale tilsvarende produkt ?

Gbatokai

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.03.2002
Antall liker
45
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Tidenes luftrenser:

http://www.elanra.com/main.htm

Vær obs på at det blir MER synlig støv av slike luftrensere. De ioniserer luften, så ikke ha den på bordet ved siden av når du lodder sammen non-OS-dac-kitet ditt... bzzt.

Topp Bunn