Frakt og sending I am månebedotten

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.135
Antall liker
742
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
litt påskemorro:)
 

Tremor

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
1.294
Antall liker
878
Sted
Tromsø
Må ha vært litt vel romslig den der, ja. Ser de har lykkes med å knekke hjørnet også, var den bare fylt med luft eller?
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.636
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Må ha vært litt vel romslig den der, ja. Ser de har lykkes med å knekke hjørnet også, var den bare fylt med luft eller?
Utover plata var eska stort sett fylt med luft ja. Eneste isolerende emballasje av noe som helst slag var et tynt papp-ark, så den har ligget tilnærmet helt løst inne eska. Egentlig ganske utrolig at de bare klarte å ta knekken på éne hjørnet, og det ikjke mer enn at eg klarer å leve med det.

Men skal jo gi de en packaging rating på denne ja :)
 

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Innlegg
3.109
Antall liker
1.840
Sted
Horten
Hehe, heftig. Dette jo bare bli fem stjerner/terningkast seks/full pott. :rolleyes:
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.686
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Nesten så en kunne startet en tråd med nettopp bilder av pakker/forsendelser utover normalen (eller var det fornuften). Har opplevd mye rart oppgjennom............
 

lars-chr

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.12.2005
Innlegg
311
Antall liker
110
Når vi feilmelder Dell-PCer på jobben og maskinen har skader som er omfattende eller vanskelig å avgjøre omfanget av via e-post, vil Dell ha maskinen sendt inn til verksted (i de fleste tilfeller blir de reparert på stedet). Det skjer på følgende måte: Dell sender en tom eske i posten til oss. Vi pakker den defekte maskinen i esken, og sender den tilbake til Dell. Etter en uke eller to kommer den tilbake, fortsatt i defekt tilstand og uten at vi hører noe mer. Når vi så sender e-post til Dell og lurer på hva som skjer i saken, får vi beskjed om at maskinen ikke er lønnsom å reparere, og vil bli erstattet med en ny (vi har "complete care" skadeforsikring på maskinene). Etter ytterligere et par uker får vi tilsendt en ny maskin i posten, samt en ny tom eske som vi skal sende inn den defekte maskinen i.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Når vi feilmelder Dell-PCer på jobben og maskinen har skader som er omfattende eller vanskelig å avgjøre omfanget av via e-post, vil Dell ha maskinen sendt inn til verksted (i de fleste tilfeller blir de reparert på stedet). Det skjer på følgende måte: Dell sender en tom eske i posten til oss. Vi pakker den defekte maskinen i esken, og sender den tilbake til Dell. Etter en uke eller to kommer den tilbake, fortsatt i defekt tilstand og uten at vi hører noe mer. Når vi så sender e-post til Dell og lurer på hva som skjer i saken, får vi beskjed om at maskinen ikke er lønnsom å reparere, og vil bli erstattet med en ny (vi har "complete care" skadeforsikring på maskinene). Etter ytterligere et par uker får vi tilsendt en ny maskin i posten, samt en ny tom eske som vi skal sende inn den defekte maskinen i.
God service det. Greit at de sender maskinen tilbake slik at man får mulighet til å redde eventuelle data på disker, eller sørge for at de ikke er lesbare om det er sensitive opplysninger der, eller ta ut komponenter man har satt inn selv.
 
Topp Bunn