Ambings
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 21.09.2004
- Antall liker
- 5
Filler´n...denne tråden kan fort koste meg et sekssifret beløp. Ble inspirert av det du har fått til inne på hytta, Steinar!
Hytta ligger ved Fikstjønn, har du hytte der oppe i Tuddal også?Bare og si ifra... jeg er med på å fiske i Vindsjåen til sommern !!!
Flott hytte og prosjekt
/JR
Og hvor holder du til da?Flott hytte og plass, ikke så veldig langt fra der jeg holder til..
Flink er du også må sies.
Litt lengre vest, Vinje..Og hvor holder du til da?Flott hytte og plass, ikke så veldig langt fra der jeg holder til..
Steinar.
Jeg har en Farmor som bor i Vinje og er støtt og stadig der oppe. Ellers leier vi hytte litt nærmere Rjukan. Nærmere bestemt på Frøystul.Litt lengre vest, Vinje..Og hvor holder du til da?Flott hytte og plass, ikke så veldig langt fra der jeg holder til..
Steinar.
Yes, Telemark har fantastisk mye flott natur!
Du skulle vært på Frøystul og sett nå, et fantastisk syn med full åpning fra Møsvatn. Vannet fosser og støyer nedover, nydelig. Ikke ofte det er slik der lenger.Jeg har en Farmor som bor i Vinje og er støtt og stadig der oppe. Ellers leier vi hytte litt nærmere Rjukan. Nærmere bestemt på Frøystul.Litt lengre vest, Vinje..Og hvor holder du til da?Flott hytte og plass, ikke så veldig langt fra der jeg holder til..
Steinar.
Yes, Telemark har fantastisk mye flott natur!
Mye lekker natur der oppe.
Mangler bare noen runder med Møre tyri.
Ikke i farta:=(Vet du om det er noen i nærheten som har villmarkspanel?