Faen hva dere surrer. Alle head-fi trådene er jo snart bare jalla, så jallatråden har vi vel strengt tatt ikke bruk for, eller?. 
|
Vi sammenlignet for en god stund siden Grado PS1000 og Denon AH-D7000 som en følge av tittentei1000s misnøye med førstnevnte.De har ikke lite bass - men er dårlige på dyyp bass. Men de fleste er jo det - bortsett fra Audeze...
Her kan du se at både Grado PS1000 og ATH-W5000 skiller seg mer fra det lineære målet (med unntak av diskaneten, som helst skal helle litt nedover) enn visse andre.. Grado har mye morro-faktor.. I hvertfall to steder
-edit: Burde jo brukt LCD3, da - men kurven ser jo nesten identisk som LCD-2.
Vis vedlegget 155195
For min egen del så har ikke grado vært aktuelle, for da jeg begynte å lese litt om de - for å finne ut litt om lyd signatur osv - så ble jeg møtt stort sett med at de var perfekt for rock, rocke-telefoner, og at de generelt hadde lite bass og mye av alt ellers. Så jeg har bare styrt unna de av den grunn.
Faen hva dere surrer. Alle head-fi trådene er jo snart bare jalla, så jallatråden har vi vel strengt tatt ikke bruk for, eller?.![]()
Du klarte ikke å la være!Vi er som humla. Den kommer til målet til slutt, selvom det ser vimsete ut. Faktisk er ikke humleflygning så ineffektivt som det ser ut til, iflg illustrert vitenskap.
Faen hva dere surrer. Alle head-fi trådene er jo snart bare jalla, så jallatråden har vi vel strengt tatt ikke bruk for, eller?.![]()
.... litt skarp og pågående et øyeblikk - akuratt som en Grado *).
*) Jeg spekulerer bare, fordi jeg har aldri hørt Grado.
Det er noe sjarmerende med disse familiebedriftene i N.Y. Grado, Woo...