Hvorfor må man fylle inn kontaktinfo ved fornyelse av annonse?

T

TT.

Gjest
Hvorfor må man gjenta innfylling av postnr, poststed, tlfnr og mailadresse ved fornyelse av annonse på torget når man allerede har gjort det ved opprettelse av annonsen? Det ser jeg på som helt unødvendig. Jeg vet at dette er valgfritt ved opprettelse, men ved fornyelse og allerede innfylt? Ett ord TUNGVINDT

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det var et godt spørsmål, og jeg skal se om vi kan endre på det.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Da har jeg oppdatert Torget slik at kontaktinfo ikke må fylles ut på nytt ved fornyelse av annonse.

Mvh
Høvdingen

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.613
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
det var en omvei via mine utgåtte annonser der man ikke trengte det.....

T

TT.

Gjest
Ikke helt sammenheng med topic, men når et salg er gjennomført og man skal gi karakter til selger/kjøper så står det øverst hvilket produkt man har solgt/kjøpt, men alikevel må man fylle ut dette. Synes det også er ganske unødvendig.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Ikke helt sammenheng med topic, men når et salg er gjennomført og man skal gi karakter til selger/kjøper så står det øverst hvilket produkt man har solgt/kjøpt, men alikevel må man fylle ut dette. Synes det også er ganske unødvendig.
Det har faktisk jeg tenkt litt på også, og jeg husker ikke helt hvorfor vi gjorde det slik. Tanken var kanskje at enkelte annonser inneholder flere produkter (f.eks. under kategorien komplett anlegg), og hvis kun et av flere produkt blir solgt, så har brukeren en mulighet til å skrive hvilket produkt som ble solgt.

• Liker
Reaksjoner: TT.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hvordan kan jeg legge inn vurdering av handel når annonsen er blitt slettet? Litt forvirret her…
Hvis noen sletter sin annonse så blir det vanskelig å legge inn vurdering. De som ønsker å bygge seg opp mange positive karakterer bør med andre ord ikke slette annonsen.

Topp Bunn