Hvorfor kommer jeg ikke inn på tråden om Bowie?

J

J.J

Gjest
Han ser vel ann om det er folk eller Zombier vel :rolleyes:

Jeg kom inn :cool:

/JR

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.358
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Du er vel ikke funnet verdig. Jobb litt med deg selv, så skal du se at det går bra til slutt. :cool:

mvh

Z

Zomby_Woof

Gjest
Vel. Tråder om Bowie er definitivt høyverdige, men likevel litt pussig at det bare er den jeg sliter med. Jeg får feilmelding om at siden ikke kan åpnes, (Error Code 64: Host not available/ Background: The gateway or proxy server lost connection to the Web server) tilsynelatende ingenting som kommer fra hfs.

T

tce-teams

Gjest
Kommer inn på tråden jeg å , og det er gjennom nettleseren til smart tven min. Kommer også inn på di andre dataene jeg har.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det er et eller annet med denne tråden, og jeg holder på å undersøke hva det kan være.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Noe rart er det. Jeg kom inn i går kveld var det vel, og prøvde å kopiere over en diskografi fra et annet nettsted som jeg tenkte å kommentere. Men så viste det seg at det var en tabell som gjorde det vanskelig å håndtere, så jeg slettet innholdet i innlegget uten å poste. Siden har jeg kommet inn over alt ellers, men ikke der.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Dette var en mystisk nøtt, og det ble tydeligvis årets "påskekrim" for min del. Jeg skal nok finne ut av det.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg opprettet en ny tråd med navn David Bowie, slod den sammen med den andre tråden, og du kommer nå inn i den nye tråden som er helt lik den gamle tråden.

Den eneste forskjellen er at den nye tråden har et nytt id-nummer, og feilen oppstod mest sannsynlig når du forsøkte å legge ut et innlegg (som ble auto-lagret), men jeg klarer ikke helt å se hvorfor denne feilen oppstod.

Alt skal nå virke, men årsaken ble ikke funnet, og det er jo en fare for at dette kan skje igjen. Det er påske og fint vær, så vi får håpe dette var en "fluke" og at det ikke skjer igjen.

Mvh
Høvdingen

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Da ordna det seg jo. Men kom deg nå ut i sola!!! Få litt sol på kroppen. Husk solfaktor...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Most peculiar! Mange takk, høvding, ugh, og god påske.

Topp Bunn