Hvordan slippe militærtjenesten i Tyrkia

Z

Zomby_Woof

Gjest
Her hjemme er det bare å si at du har prøvd hasj en gang. Det behøver ikke å være sant. Du sier naturligvis noe annet til potensielle arbeidsgivere. Det behøver ikke å være sant da heller.

Deretter er det bare å legge genseren over skuldrene, og kjøre opp i Nydalen. Skolen begynner et helt år tidligere for den som er litt lur.

Mor'n du!

Forferdelig at de kunne finne på å legge en BI-avdelig på østkanten, dere. Den ved Ekebergrestauranten var ille nok, men å overta lokaler etter skitne industriarbeidere.

Huffameg, altså!

O

om.s

Gjest
Her hjemme er det bare å si at du har prøvd hasj en gang. Det behøver ikke å være sant. Du sier naturligvis noe annet til potensielle arbeidsgivere. Det behøver ikke å være sant da heller.
Ne!!i det er ikke helt sant! jeg hadde prøvd hasj før militæret i 88, og slapp ikke ;) ....

mvh

Z

Zomby_Woof

Gjest
Du er vel stor gutt? Noen år siden nå, ikke sant?

Tidene forandrer seg, nå hopper de opp og ned av  glede over å slippe å mate deg et år...

Verneplikten er der kun for å overholde grunnloven. En bitteliten del av hvert årskull jobber gratis, og politikerne trår vannet inntil det politiske klimaet tillater endringer.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.063
Torget vurderinger
1
Jeg har vært skikkelig soldat. Man stikker ikke av fra fedrelandet som en feiging, må vite.

Mvh.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har da også gjort min plikt og vel så det.

Jeg elsket jobben for sitt innhold, og hatet arbeidgiveren for den skamløse utnyttelsen av småbefalets entusiasme, iver, ansvarsfølelse og lojalitet.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.624
Torget vurderinger
0
Deretter er det bare å legge genseren over skuldrene, og kjøre opp i Nydalen. Skolen begynner et helt år tidligere for den som er litt lur.

Mor'n du!

Forferdelig at de kunne finne på å legge en BI-avdelig på østkanten, dere. Den ved Ekebergrestauranten var ille nok, men å overta lokaler etter skitne industriarbeidere.

Huffameg, altså!
Noe sier meg at du har gjort et karrierevalg som du ganske sikkert har visse naturlige forutsetninger for å lykkes i ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Noe sier meg at du har gjort et karrierevalg som du ganske sikkert har visse naturlige forutsetninger for å lykkes i !
Neida!

Her har du gutten sin som har valgt feil hver eneste gang han fikk muligheten..

;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.624
Torget vurderinger
0
Neida!

Her har du gutten sin som har valgt feil hver eneste gang han fikk muligheten..

;D
Er vel gift og du da !?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Har ikke hatt mulighet til å begå den feilen.. ;D

Topp Bunn