R
Roysen
Gjest
Jeg har kjøpt en Audio Consulting 230V -> 110V nett trafo. Den er som man kan se av bildet kjøpt uten noe kabinett, så vi snakker altså om en helt naken trafo. Mitt spørsmål er hvordan kobler man opp denne til strømnettet og hvordan kobler jeg til komponenter? Er jeg avhengig av et kabinett (jeg forstod det på Audio Consulting som at ikke skulle være nødvendig). Rundt selve kjernen er det tapet på noe papir (det gule og orange på bildet). Skal dette fjernes?
Mellom kjernen og rammen den er festet i er det lagt inn en treplate både over og under (det brune på bildet over og under den gule tapen). Skal dette fjernes?
Jeg hadde vært takknemlig for litt hjelp her. Denne skal selges og jeg har ikke helt oversikt over hvordan denne kan brukes.
Mvh
Roysen
Mellom kjernen og rammen den er festet i er det lagt inn en treplate både over og under (det brune på bildet over og under den gule tapen). Skal dette fjernes?
Jeg hadde vært takknemlig for litt hjelp her. Denne skal selges og jeg har ikke helt oversikt over hvordan denne kan brukes.
Mvh
Roysen
Vedlegg
-
7.1 KB Visninger: 420
-
33.1 KB Visninger: 427