Hvordan i alle..

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg spør meg alltid om hvordan de gjør dette, men jeg tror ikke jeg vil vite det.
Illusjonen og fasinasjonen vil da bli tatt fra meg til evig tid.
Derfor har jeg ikke brydd meg med å finne det ut :)

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3
Jeg begriper det bare ikke....helt utrolig.

Vedrørende Tyra Banks begriper jeg det derimot...hun har hengepupper. ::)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er den hersens tyngdekraften det... samme som gjør at ting detter ned, og ikke opp, vet dere...

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
...dager går dette an? Noen som skjønner hvordan man gjør slikt?

Ser ut som en slags idol for tryllekunstnere, er i alle fall helt umulig for meg å skjønne hvordan man får til dette..

http://www.dailymotion.com/video/x2q9so_magic1320_creation
Minner meg om det kinesiske sirkuset som hadde som hovedattraksjon at en mann stupte fra 10 m høyde ned i et halvfullt badekar. Da sirkusdirektøren ble spurt om hvordan dette kunne være mulig, svarte han: "No pllloblem, ny mann hver gang!"

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.873
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei....

Jeg gjetter på at den virkelige personer er bena til figuren og han står foroverbøyd inni kassen hele tiden.
Overkroppen er en avansert motorisert dukke som kan løfte seg opp og litt slikt....
Når bena legges på plass igjen på slutten, så bytter de ut overkroppen....det er ihvertfall tydelig at de øsnker å skjerme noe under "monteringen"...men som vanlig så er kameravinkler - og ikke minst denne stadige filmingen av dommerenn problematisk hvisman øsnekr å se hva som skjer....men det er jo hele poenget....

Mvh
OMF

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja du kan ha rett med tanke på det med overkroppen inne i kassen.
Noe er tydeligvis heller ikke vist skikkelig,eller klippet bort, nemlig når beina flyttes bort til bordet og legges oppå der. Skulle likt å sett hele denne seansen...

Topp Bunn