Hvor har det blitt av Rudis pickupliste??

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Enkelt spørsmål: Hvor har det blitt av Rudis pickup-liste??

Listen er et lite leksikon angående denne lille, men akk så viktige slitedelen i ethvert vinyloppsett. For meg har den vært nyttig og lærerik lesing, når jeg har fundert på noe angående en pickup. Data og sånt kan man finne andre steder, men karateristika på pickuper, kategorisering osv. basert på testing og lytteinntrykk, er til uvurderlig hjelp. Særlig for alle oss som ikke kan vandre inn på BigDipper eller OHFC hver dag for å lytte til forskjellige pickup'er.

Er det bare jeg som savner listen? Kom gjerne med din oppfatning.

Uansett; jeg har en oppfordring og et spørsmål; Kan vi få listen tilbake - snarest mulig??

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.532
Torget vurderinger
2
Listen er tatt bort midlertidig etter Rudis ønske.

Den er så lang at den ble vanskelig å redigere som et vanlig forum-innlegg.

Vi har tatt vare på den, og planen er å legge den ut når neste HFS kommer, og på en slik måte at Rudi kan redigere og styre over den.

Mvh
Høvdingen

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Når kommer neste HFS-versjon?

Er det ikke mulig å legge den et annet sted, f.eks. på Audiophile.no, med en link herfra slik at vi kan få lesetilgang? Jeg aner ikke om dette er mulig reint datateknisk, så jeg bare spør...

Savnet er påtakelig!

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.532
Torget vurderinger
2
Du må nesten spørre Rudi. Det er hans liste.

Og neste HFS er nå ferdig. Det eneste som gjenstår er å overføre alle innlegg og tråder fra dette forumet. Vi kommer til å gjøre en test først, og hvis alt går bra, så kan vi legge ut de nye sidene nokså snart.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Takk for kjappe svar!

Jeg skal høre med Rudi. Det blir spennende med nye HFS. Som sagt, jeg håper lista, eller en link til denne,kommer på plass igjen. Mye nyttig og interessant der - og om noen få år, vil det ligge masse viktig historie der!

Topp Bunn