Hvor god er en billig DVD spiller på lyd?

holger1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2004
Antall liker
0
Synes også det er mye penger, men det er nok

minstesum skal du ha noe som er bra.

Det går jo på priotering og hvor glad en er i musikk

å hvor mye en skal betale for å få den riktige filingen.

En må nok desverre betale for det.

Du får gå i tenkeboksen.

Lykke til.

C

cosmos

Gjest
Jeg syns 5 tusen er dyrt å bruke på en converter.
5 tusen er vel å regne som minimum for en god serieprodusert dac. hvorfor er 5tusen dyrt, fordi det "bare" er en d/a converter? fordi den ikke inneholder er dyrt drivverk kasse, fjernkontroll osv?
eller rett og slett fordi utstyret du har allerede er av lavere klasse? :)

lionstar

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Antall liker
0
Rett og slett fordi jeg også vil ha ski til 3 tusen, sykkel til 10 tusen, ny lcd skjerm, osv..Sleng på 5 tusen på dac, 5 tusen på hjemmekino forsterker, ferieturer, nytt vintertelt, dunsovepose, fjellklatringsutstyr, fiskeutstyr, 10 tusen på høytalere, projektor, ipod, tenk på alt mulig du kan nyte å svi av 5 tusen på, så syns jeg 5 tusen, på kun en dac er dyrt, men kanskje jeg ikke er frelst nok, la meg legge til at jeg bruker høytaler kabler fra biltema, rett og slett fordi jeg ser ikke fornuften i å kjøpe dyrere kabler.

Innvendig i selvbygg, har jeg til og med brukt vanlig lampekabel, uten å skamme meg over det, jeg er dessuten helt sikker på at bortimot ingen hadde klart å høre forskjellen på disse og noe fancy sølvkabler uansett i en blindtest, men placebo effekter ved en normal test ser jeg ikke bort ifra, antageligvis skulle jeg hatt sølvkabler i dem, og så skiftet til lampekabler, mens jeg sa jeg skiftet fra lampekabler til sølv, det kunne blitt spennende. ;D

Topp Bunn