Har brukt Hal-O rørdempere på 6H30 rørene i mine komponenter en stund, men er ikke noe særlig fornøyd men dette både musikalsk og praktisk sett. Da både ARC,CJ bruker o-ringer, og råd fra Brynjar hos Motron tenkte jeg å prøve ut dette. Har også litt erfaring med dette da jeg har testet "standard" 6H30EB rør levert av ARC med demperinger(o-ringer) opp mot 6H30DR (NOS) dog uten demperinger, med godt resultat!
Problemet er å få tak i varmebestandige o-ringer (Viton) i rette dimensjon. Dette er ikke noe problem for et firma som skal ha en drøss, men for en privatmann er det vel ikke så lett! Har funnet firma i her i Bergen som heter Vestpak som leverer alt av ringer, men bare til firmaer ser det ut som (angro). Noen som har noen tips?
Problemet er å få tak i varmebestandige o-ringer (Viton) i rette dimensjon. Dette er ikke noe problem for et firma som skal ha en drøss, men for en privatmann er det vel ikke så lett! Har funnet firma i her i Bergen som heter Vestpak som leverer alt av ringer, men bare til firmaer ser det ut som (angro). Noen som har noen tips?