Verktøy Hvilken portabel aircon

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.368
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei, tenkte å skaffe en slik portabel aircon til å bruke i et par rom i huset. Noen anbefalinger?

Kriterier er selvsagt de vanlige :)
Støysvakest mulig :) , portabelhet, driftsikkerhet, ytelse, pris ogaltdetderreder.

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Jeg lette høyt og lavt etter noe slikt i fjor sommer men ingen hadde portabilitet da det må gå en slange helst ut av huset. Selv når de brukes til oppvarming må de ha denne slangen.

Jeg bestilte en Electrolux EXP12HN1WI men den eneste forhandleren som hadde den 'inne' viste seg å ikke kunne levere før november, det var litt sent...

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.368
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Takk for det. Synes bare det er så ufattelig dårlig utvalg i Norge og føler meg litt låst til de store kjedene og WILFA. Dette er jo hyllevare nedover europa og masse forskjellige modeller. Dessverre ikke her :) Er noen utenlandske tester og de som finnes her gjør det ikke akkurat skarpt.. (men gjør kanskje jobben sin uansett? ) ;)

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Vel, de fleste modeller kan skaffes her også men felles for dem alle(?) er at de trenger et hull i vegg eller vindu til ut-slangen. Det er desverre ikke slik at du bare kan slepe den inn i et annet rom.

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
2.176
Torget vurderinger
1
Jeg også ser etter dette for varmen kommer vel i år også. Jeg ser at de generelt er ganske støyende, men dette må man vel leve med til prisen. Er du fornøyd med Elektrolux?

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Jeg avbestilte den da jeg ikke hadde fått den før vinteren og alt styret med utlufting hadde gjort den ubrukelig her.

Topp Bunn