Hvilken låt er dette?

dado

Medlem
Ble medlem
14.12.2005
Innlegg
30
Antall liker
0
Kan du länka den igen? Det är fel sida som länkar ...
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Hmmm. det er nok noe dynamisk/sesjonsstyrt url problematikk som er grunnen, men rart at det ikke funker. Fra http://www.sony.no/ så er det lenken som ligger i høyrespalten, et "play" type ikon rett under bildet av en tv hvor det står "Bravia".

Edit: Feil quote
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Låta heter 'Heartbeats', og er sunget av José González

Lin

Edit; Orginalen er skrevet av The Knife
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Låta heter 'Heartbeats', og er sunget av José González

Lin

Edit; Orginalen er skrevet av The Knife

Stilig. Jeg har jo den skiva.... Visste jeg hadde hørt den låten før, men hadde helt glemt den godeste svenske trubaduren :) Takker og bukker

PS. José har vel tilfeldigvis ikke laget en versjon av "You take my breath away" i samme slengen? Det kunne virkelig bltt bra.... ;D
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Stilig. Jeg har jo den skiva.... Visste jeg hadde hørt den låten før, men hadde helt glemt den godeste svenske trubaduren :) Takker og bukker
Bare hyggelig å være til hjelp

Lin
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Bare hyggelig å være til hjelp

Lin

Men kan du hjelpe meg med denne her? Spørsmålet er i samme sjanger, men referansen er fjernet. Dette er et skikkelig skudd fra hoften, men jeg lar det stå til: H&M nettstedet med Stella McCartney kolleksjonen hadde en låt som snurret i bakgrunnen. Hva og hvem er selvfølgelig spørsmålet. Nettstedet er tatt ned så ingen lenke :-/ Riktig svar (fra hvem som helst) gir mange poeng i min bok.... ;)
 
Topp Bunn