B
bamsemann
Gjest
Affa kom hjem... :'(
bamsemann..
bamsemann..
|
For dere som er gamle nok, og satt og fulgte med på alle episodene av "Cheers"Affa kom hjem... :'(
bamsemann..![]()
Du har ikke sett han i det siste...? Kan han ha blitt med gåseflokken sørover for vinteren tror du?Affa kom hjem... :'(
bamsemann..![]()
Jeg var ute å sykla i de torsnerske skoger utenfor Fredrikstad i sta, og var da selvfølgelig innom Torsnes aldershjem..Du har ikke sett han i det siste...? Kan han ha blitt med gåseflokken sørover for vinteren tror du?
Og nå er alle stener snudd, og alle busker saumfart?
Vel, Pink P du har virkelig gjort en kjempeinnsats og leder klart her, kanskje litt tidlig å gratulere med seieren, men dette skal det bli vanskelig å hente inn. Vil du fortelle noe om taktikken, eller er det en hemmelighet..?
Oddgeir du må ikke være så beskjeden, jeg har stemt på deg.. og Zomby selvsagt, like mye på hver..![]()
Til og med Affa blekner litt i forhold. Han gjemmer jo bare sine sarkasmer og spydigheter på off-topic... ;D
Da stoler vi ( litt mindre optimistisk enn sist gang, men dog) på deg og regner med at du ikke blir så lett avsporet denne gang. Du ser at savnet er stort, vi griner oss i søvn natt etter natt alle som en.Jeg var ute å sykla i de torsnerske skoger utenfor Fredrikstad i sta, og var da selvfølgelig innom Torsnes aldershjem..
Jeg spurte etter en eldre herre med tysk uniform og skjev gange, og han hadde vistnok vært innom på middag: sjøldaua torsk, stekt først på venstre side.
Han hadde grått stritt hår gredd over fra venstre side av pannen med avslutning litt for langt ned på høyre side.
Mannen hadde vært veldig hyggelig, og fortalte at han var i skjul for den Norske regjeringen..
Dette kan minne sterkt om herren jeg så i skogen, jeg skal derfor ta opp mitt oppdrag, og gå på videre søk etter vår felles venn AFFA...
bamsemann..![]()
Beklager på det sterkeste avsporingen ved forrige søk..Da stoler vi ( litt mindre optimistisk enn sist gang, men dog) på deg og regner med at du ikke blir så lett avsporet denne gang. Du ser at savnet er stort, vi griner oss i søvn natt etter natt alle som en.
Har dere ikke en avis der borte, kunne en annonse under tapt/funnet være noe?
Beskjedenhet er en dyd kjære frue. Det er meg i et nøtteskall. 8)Oddgeir du må ikke være så beskjeden, jeg har stemt på deg.. og Zomby selvsagt, like mye på hver..![]()
Nei, han er ikke her.Kanskje Affa er i nazi-himmelen nå, sammen med diverse valkyrier og Brunhilder.
;D ;D ;D ;D ;DNei, han er ikke her.
Alminnelig folkeskikk tilsier at man må takke for å bli nominert, hvilket herved anses gjort.
Men ærlig talt: "Den gamle og vise"?
"En mann i sin beste alder", som Karlsson på Taket ville ha sagt, javel, men "gammel"? Ikke ennå!
Det samme kan forøvrig sies om "vise". Helt sikkert ikke ennå, men kanskje senere! En eller annen gang.
Men tilbake til avstemningen. Jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne: Off-Topic er mer enn summen av dem som deltar, og derfor føles det ikke riktig å stemme på de enkelte debattantene.
Det rosa kattedyret er visst mer populær enn noen ante, sette i lys av at det finnes andre kattedyr her inne som også er søte og pusete.. Må være fargen, menn er jo som kjent så svake for rosa... ;DJeg leser forskrudde meldinger der jeg bla sammenlignes med Josef Mengele (Polsk fastlege med dårlig rykte) i min fine nye tråd Venner, treskaller og finner link til denne tråden!
Sett på maken til røre-tråd Frue! Er det rosa kattedyret så stas? Jeg stiller meg undrene til dette.
Skjønner deg ikke på menn....Det rosa kattedyret er visst mer populær enn noen ante, sette i lys av at det finnes andre kattedyr her inne som også er søte og pusete.. Må være fargen, menn er jo som kjent så svake for rosa... ;D
Forøvrig var det helst et spedt og mislykket forsøk på å få evige motstandere til å bli litt mer samarbeidsvillige og vennligsinnet overfor hverandre...men det feilet. Jeg skjønner meg visst ikke på menn. :'(
Jeg er litt mer heldig med makker enn deg ;DSkjønner deg ikke på menn....
Hint: ENKELT. Tenk banalt enkelt. Tenk kun en tanke om gangen, langsomt. Tenk at en mann vil bli "den utvalgte". Å sette to menn sammen er derfor ca like lurt som å anskaffe to haner i hønsegården.
Nei, vi kommer aldri til å bli kompiser ved å bli presset inn i en rolle eller et tospann vi ikke selv har bedt om. Da blir vi sykelig opptatt av urineringskonkurranse.
Særlig når vi settes i spann med analfabeter. Get it!?
Honk!!
Hallo, nå minner du om en annen forumdeltager som kun ser sort/hvit. Jeg sa litt mer heldig.Vel alt var ikke bortkastet, Pinki er fornøyd med sin makker hvem skulle vel ha trodd ;D
Slett ingen selvmotsigelse i min framferd overfor min makker, jeg har vært 100% konsekvent. Han understreker til stadighet mitt poeng for øvrig. I det øyeblikk han ber om godt vær, er jeg villig til å inngå dialog med ham igjen, intet problem. Jeg kommer IKKE til å angripe ham, slapp helt av, han er trygg for meg. Men så lenge det er hans uttalte overbevisning at undertegnedes holdninger bæres opp av rasisme og lignende fenomener, har vi lite å debattere om. Jeg ba relativt høflig men bestemt om en avklaring av hans synspunkter, noe det ikke fantes vilje til. Jeg velger da ganske enkelt å snu ryggen til, uten å legge mer energi i det. Selvsagt tilgir jeg slike tåpeligheter i det folk selv er villige til å snakke om det.Nå har jeg skrudd av den ene hjernehalvdelen Honkis og skal prøve å tenke enkelt og banalt og kun på en ting om gangen kanskje hjelper det på hodepinen og
Men må si jeg synes det er noe selvmotsigende å snakke om peace and love, og så overhodet ikke se bjelken i sitt eget øye Man skal tilgi vet du, gi sine medmennesker en ny sjanse, spesielt om de ikke kan lese, for dette kommer inn under dysleksi og er noe man ikke kan hjelpe for selv.
Ser du på deg selv som en hane du da Pompel.. vel jeg har ikke lyst å være høne, men kan strekke meg til å være katt, har alltid hatt sans for katter, de går sine egne veier. Men så har du jo selvsagt disse hankattene da som også alltid skal sloss.. Der kom det tilbake igjen, jeg skjønner med ikke på hrmpf..
Det understreker poenget mitt mesterlig!Barnehage, dette minner meg om en barnehage, barn er morsomme og sier mye rart, men krangler om de rareste ting og er tidvis ikke snille med hverandre.
Men søte er de, og veldig sjarmerende..![]()
![]()
På med parkdressen nå, men husk å tisse først...
Har funnet løsningen på dette med å stå / sitte... se aktuell tråd om litt...Vel siden jeg nå har betalt uhorvelige summer på barnehage i nærmere 10 år, måtte de jo sette ned prisen akkurat da vi var ferdig...så jeg er imot makspris nå...
Hvis du griset Honkey så håper jeg du tørket opp, hva har jeg sagt om dette...
Ellers sliter jeg veldig med HFS regjeringen, og Honkey som ble utnevnt til olje-og energiminister har vært TOTALT fraværende... BT du ble barne og familieminister, men har ikke sett mye til deg heller..
Når du er ferdig i sandkassen Honkey kan du se om du får gjort noe med ministerposten din, eller så mi(ni)ster du den... ;D
..og slutt å hive sand i nakken på BBking!!
Alle bør spise mark, det er godt for imunforsvaret, litt kattebæsj skader heller ikke, men med måte..Har funnet løsningen på dette med å stå / sitte... se aktuell tråd om litt...
Jeg skal ikke kaste mer sand p BB, tante... Men si til ham at han bør slutte å spise mark, det er så ekkelt!
Hm.. jeg har ikke en gang touchet innpå tråden der jeg tydeligvis er stemt inn i regjering... olje og energi? Moi? Dette fører til en HFS-nasjonal katastrofe!!
Honkey