Hva skjer???

M

Morpheus

Gjest
Det var da ulidelig tregt forumet var ikveld da!! Er gladelig interessert i å donere mer penger om det er det som skal til for at ting her inne responderer raskere.'

Mvh:
Carl

C

Cyber

Gjest
Er jo bare å sperre off-topic så er problemet løst... ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.656
Torget vurderinger
0
Virker som om det er feil på siden. Den ser helt pussig ut når den kommer opp. Gjelder bare HFS. Alle andre sider kommer opp riktig. Er det noe på serveren eller er det mine instillinger? Siden har et visst DOS preg om man skjønner.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Spiralis skrev:
Virker som om det er feil på siden. Den ser helt pussig ut når den kommer opp. Gjelder bare HFS. Alle andre sider kommer opp riktig. Er det noe på serveren eller er det mine instillinger? Siden har et visst DOS preg om man skjønner.
Jeg tror jeg må ha en bedre eller mer nøyaktig forkklaring for å forstå. Hos meg ser alt normalt ut.

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Spiralis skrev:
Jeg hadde noen lignende pussigheter for en måneds tid siden, og løste problemet med å tømme cache i nettleseren.

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
45.518
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Merkelig,her fungerer sentralen 100%.
Har ikke hatt nede tid på denne siden av nyåret,ikke går det tregt heller

mvh

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
baluba skrev:
Mye nedetid i det siste. Driftes sentralen fra en sted nord i Japan?
Det er veldig rart - jeg bruker internett fra Telenor, og jeg har ikke opplevd noen problemer den siste tiden. Det har vært et par ganger hvor vi har jobbet litt på serveren, men det har vært nevnt, og utenom det så virker det som serveren oppfører seg bra.

Det kan sikkert tenkes at det kan ha betydning hvilken nettleverandør en har, men det er ikke mitt området, og jeg bare spekulerer. En skulle ikke tro det, men fremover kunne det vært greit å nevne hvilken nettleverandør du benytter hvis du opplever problemer (gjelder alle som rapporterer).

Mvh
Høvdingen

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
I den senere tid Netcom mobilt bredbånd, men tidligere har jeg også hatt problemer med fastlinje fra Telenor. Men det er lenge siden jeg var koblet opp til det nå, og kan ikke huske hvordan det var da. Når sant skal sies har jeg ikke hatt problemer på kontoret, men det er ikke så mye tid til surfing når jeg er der.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.810
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg har Superbredbånd fra Telenor, og det går som hakka møkk her i by´n. Inkludert HFS.
Jovisst, det ER forskjell på folk. Er det ikke deilig? ;D

F

fjellvåk

Gjest
Telenor her også, går som bare f....t.o.m. når jeg på OT.

Topp Bunn