Diverse Hva er gunstig å kjøpe i Japan?

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
En venn av meg skal til Tokyo. Er det noen som vet hva som er lurt å kjøpe. Tenker på objektiver, fotoustyr samt elektronik

T

tce-teams

Gjest
Sony ps4 har jeg ville kjøpt meg i hvertfall + kansje et nytt foto kamera.

G

Gjestemedlem

Gjest
En venn av meg skal til Tokyo. Er det noen som vet hva som er lurt å kjøpe. Tenker på objektiver, fotoustyr samt elektronik
Hvis det er noe spesielt du er ute etter innen foto og elektronikk det kanskje være en tanke å søke litt på ebay.co.jp for å få en idé om prisforskjeller.

G

Gjestemedlem

Gjest
En ting jeg hadde kjøpt med er en hig-end riskoker. Det er så og si umulig å få fatt i her.

Veldig anvendelig til mange retter ink. dampingg, koking etc, med timere, temperaturjusteringer etc. Så et helt program om dem på den eminente dokuserien 'Begin Japanology'

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
En ting jeg hadde kjøpt med er en hig-end riskoker. Det er så og si umulig å få fatt i her.

Veldig anvendelig til mange retter ink. dampingg, koking etc, med timere, temperaturjusteringer etc. Så et helt program om dem på den eminente dokuserien 'Begin Japanology'
det er et godt forslag. Det skal jeg ha

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
6.813
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Slik riskoker finner man på en del sjapper her i norge da. Brodern kjøpte nettopp en toshiba high end riskoker på sin lokale innvandrerbutikk..

Topp Bunn