Varm god genser og 3 par trysil sokken 
Godt i dag med under minus 30 ;D
gismo
Godt i dag med under minus 30 ;D
gismo
Har ønsket det samme i maaaange år...og har fått det siste ønsket oppfylt. Ikke så verst, det.. ;Dbjornh skrev:Fred på jord. Og snille barn.
Virker som dere har et edruelig syn på julegaverSuper skrev:Jeg fikk 5 ferdig skrapede Flax-lodd uten gevinst av hustruen. Hun fikk som tradisjonen tilsier gummihansker, Jif og vaskebøtte av meg. (Bøtta hadde selvsagt annen farge enn den hun fikk i fjor). Ungene fikk en boks joika-kaker på deling. ;D
Det heter vurderingroger skrev:Som lektor på videregående skole ønsker jeg meg en rettekoffert. En slik som jeg bare kan legge prøvebunkene i, og la de ligge der et par dager, og vips så tar du bunken ut ferdig rettet.
Jeg får se om nissen mener jeg har vært snill nok.
Mvh Roger
Joda, vi har et edruelig syn på gaver generelt. Men i jula koster vi på oss litt ekstra og tar'n helt ut !cybervision_ skrev:Virker som dere har et edruelig syn på julegaverSuper skrev:Jeg fikk 5 ferdig skrapede Flax-lodd uten gevinst av hustruen. Hun fikk som tradisjonen tilsier gummihansker, Jif og vaskebøtte av meg. (Bøtta hadde selvsagt annen farge enn den hun fikk i fjor). Ungene fikk en boks joika-kaker på deling. ;D![]()
Voksne barn. Og mora demses! ;Dbjornh skrev:Fred på jord. Og snille barn.
Jeg også .... men litt usikker på om det er en kombinasjon som trekker samme vei?Karma skrev:Enda høyere levestandard,.........samt en løsning på jordens miljøproblemer.. :![]()