Alt til hus og bolig Husbanken

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.428
Er det noen som kjenner Husbankens regler og støtteordninger for oppføring av omsorgsboliger? Siden det borgelige styret i kommunen ikke er villige til å bygge omsorgsboliger må vi ta saken i egne hender. Det er snakk om et bofellesskap for ca. 6 personer.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Må bare beklage på vegne av de i din kommune som stemte inn så dumme politikere!! ( jeg var ikke en av dem!!;) )

Kan ikke reglene i Husbanken, men slik jeg har forstått dette er det bortimot en "gullgruve" for kommunene å bygge omsogrgsboliger. :rolleyes:

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.164
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg jobbet en gang i en bolig i Skien som visstnok var en av de første hvor foreldrene hadde organisert byggingen. Mulig de pårørende der kan reglene ut og inn.
Send en pm hvis det er av interesse å få navnet på boligen. Sjefen der kan sikkert sette deg i kontakt med de som sitter med kunnskapen.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.428
Må bare beklage på vegne av de i din kommune som stemte inn så dumme politikere!! ( jeg var ikke en av dem!!;) )
Det værste er at det ser ut som om samme gjengen nå kan komme til å styre landet. :mad:

Topp Bunn