Hurra, klart jeg betaler! Not.

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.151
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
DRM har jo vist seg å være en stor suksess...

Så var det utvalget da...

say no more.

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Polkagris skrev:
... og noen lurer på hvorfor vi laster ned gratis.
Hm. Den var vrien. Kan det være fordi dere mener det skal være gratis å laste ned?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.905
Sted
Østfold
Hvorfor kan de ikke bare lage en slik tjeneste der hver konto har en limit? Alternativt kunne man lagt det hele opp slik at man får en faktura a-la en telefonregning, altså med akkumulert bruk og eventuelt med fastavgift og en del gratis nedlasting inkludert.

Slik det er i dag at enten tjenestene er uforståelige, ikke tillater lagring lokalt eller medfører en transaksjon pr plate eller låt så er det mer enn bare pengene det står på tror jeg.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.905
Sted
Østfold
Man kunne også eventuelt lagt opp tjenesten slik at brukeren selv velger hvor høy grunnavgift/trackavgift man vil ha, så får man reklame tilsvarende ved hver nedlasting.

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Antall liker
4.667
Torget vurderinger
96
geiraa skrev:
Polkagris skrev:
... og noen lurer på hvorfor vi laster ned gratis.
Hm. Den var vrien. Kan det være fordi dere mener det skal være gratis å laste ned?
Folk vil ha full frihet, 0 drm og fair priser. En del vil også ha høy kvalitet (lossless), og stort utvalg.
Inntil idiotene i bransjen skjønner dette, er det heldigvis gratis løsninger der ute.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Ikke glem idiotene som faktisk benytter seg av dette. Fytte hælvete , det er de som er de største idiotene.

Veggen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.04.2006
Antall liker
6
Artig dette sitatet:
– Som du må ha melk i kjøleskapet må du også ha TV 2 på fjernsynet. Jeg tror rett og slett det i dag er vanskelig for folk å kunne tenke seg ikke å skulle ha tilgang til TV 2, den eneste kommersielle allmennkringkasteren i landet, sier Søreide.
Jeg har ikke en gang giddet å anskaffe kort for tv2 nå som det er gratis en gang. Tror de kommer til å få seg en smell.

Topp Bunn