Å jul med din glede og hurra for 17. mai med samtidig bursdag også... føles slik ut... Fått meg nytt platespiller anlegg! Det jeg hadde før var en Michel Gyro Se med Lyra Delos pickup og ASR Mini Basis MKIII Riia. Det nye jeg kjøpte meg var en flunka ny Rega Planar 10 med Apheta 3 pickup + Rega Aura Riia trinn. Høytalere og forsterker er som før - Hegel H590 forsterker og Monitor Audio Platinum 200 MkII høytalere.
Og du og du! Dette låt overaskende mye bedre - og hverdagen er også lettere med Rega oppsettet enn det gamle.
Ikke det at det andre låt dårlig, tvert om... Men Rega oppsettet mitt låter bare godt bedre altså! Ut av esken var det også mye lettere enn da jeg skulle sette opp Michel´n. Dette var stort sett PlugnPlay! Og låt bra fra første låt også!
Kanskje ikke så informativt innlegg kanskje... ei heller noe som jeg trenger besvart akkurat - akkurat nå har jeg bare nytt fantastisk musikk på et fantastisk anlegg en par dager. Måtte bare "få det ut"
Og du og du! Dette låt overaskende mye bedre - og hverdagen er også lettere med Rega oppsettet enn det gamle.
Kanskje ikke så informativt innlegg kanskje... ei heller noe som jeg trenger besvart akkurat - akkurat nå har jeg bare nytt fantastisk musikk på et fantastisk anlegg en par dager. Måtte bare "få det ut"