Hi-Fi forretninger Hurra for Frode og Acoustic Tuning!

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.415
Av og til må man bare få skryte av HiFi-handlere som går "the extra mile" for kundene. Da jeg kjøpte mine Magico V3 av Acoustic Tuning, lovet Frode å ta vare på de svære, tunge "likkistene" de kom i.

Da jeg solgte dem nå, tre år etter, var Frode behjelpelig og serviceinnstilt på plass med å få frem kassene og ordne henting, på tross av at jeg ikke skulle kjøpe noe nytt av ham i denne omgang. Raske svar på eposter og i det hele tatt kjempegod service.

Noen vil kanskje si at slik oppfølging burde være en selvfølge, men mange av oss har opplevd "litt av hvert" på forhandlersiden i denne rare hobbyen, og vet at god service på ingen måte kan tas for gitt.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.291
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Det må sies å være bra! Noen selvfølge er det så definitivt ikke, å bruke kostbar lagerplass og ta denne jobben som han egentlig ikke var nødt til å gjøre.

God noen fremdeles yter litt ekstra. Det er sånt som gjør at det fremdeles kan være verdt å faktisk gå til en butikk.

Septimus

Medlem
Ble medlem
17.05.2007
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Frode og Roar er ikke redd for et eksta tak når det er nødvendig, serviceinnstillinga er på topp!

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Antall liker
403
Av og til må man bare få skryte av HiFi-handlere som går "the extra mile" for kundene. Da jeg kjøpte mine Magico V3 av Acoustic Tuning, lovet Frode å ta vare på de svære, tunge "likkistene" de kom i.

Da jeg solgte dem nå, tre år etter, var Frode behjelpelig og serviceinnstilt på plass med å få frem kassene og ordne henting, på tross av at jeg ikke skulle kjøpe noe nytt av ham i denne omgang. Raske svar på eposter og i det hele tatt kjempegod service.

Noen vil kanskje si at slik oppfølging burde være en selvfølge, men mange av oss har opplevd "litt av hvert" på forhandlersiden i denne rare hobbyen, og vet at god service på ingen måte kan tas for gitt.
Flott. Æres den som æres bør!

Jan-Helge

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2007
Antall liker
607
HiFi foretninger er veldig forskjellige, min erfaring er at de som yter best service også gjerne er dem som brenner mest for hifi, det er definitivt koseligst å handle hos noen som viser stor interesse for det dem driver med, da blir også kjøpsopplevelsen best. Tidligere var jeg ofte innom noen enkelte butikker, ikke for å handle men mer for å slå av en pray, noe jeg erfarte at både jeg og selger satte pris på... Det var de engasjerte som også gav best service syntes jeg...

efh

Medlem
Ble medlem
09.07.2003
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Hei,

Har samme gode erfaring med Frode. Meget serviceinnstilt og hjelpsom i forbindelse med kjøp av mine Magico S3.

Focalius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.02.2009
Antall liker
491
Sted
Arendal
Torget vurderinger
5
HFA

Jeg vil da benytte muligheten til å fremheve High Fidelity Audio for sin service.
Jeg kjøpte brukte aktive Adam som Geir Arne Nilsen kom ned for å justere, kalibrere osv..gratis.
Når jeg kjøpte nåværende ASW av de kjørte Geir Arne Nilsen personlig ned med de, satt de opp og hadde også med en dyr XO cognac i gave.

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Antall liker
12.140
Sted
Skien
Er veldig enig i det flere her skriver at service/oppfølging av Frode i Acoustic Tuning er eksepsjonelt bra!
Har bestandig vært spesielt hyggelig og betryggende å handle av Frode :)

Mvh: Espen L

Topp Bunn