Hunter på nrk

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Er det noen som følger med på dette?

virka jo ikke så verst til og være på¨norsk da!

8)

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
925
Jeg så på i 20 minutter før jeg ga meg. Hvorfor må det alltid overspilles i norske produksjoner?

cannot

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
0
kommer til å se neste episode...første inntrykk var ok.
mvh.kenneth

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Det mest overraskende var at Ane Dahl Torp ikke tok av seg klærne. Må være første gang ;D

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Enig i det med overspillingen. Synes også dialogen var litt oppstyltet. Litt for mye teaterdialog (der alle snakker etter tur).

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
13
Tror serien blir bra jeg!
Liker bedre norske kvalitetsproduksjoner enn alle de amerikanske seriene.

journeyman

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.04.2005
Antall liker
1
Syns serien har potensiale. Det best så langt må jo være den uberkule Ducatien som Anne Dahl Torp cruiser rundt på.

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Syns serien har potensiale. Det best så langt må jo være den uberkule Ducatien som Anne Dahl Torp cruiser rundt på.

Både dama og sykkelen ! :eek:

cannot

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
0
da er andre episode sett. kommer helt klart til å se neste.det er som vanlig litt lesing rett fra manus og etter min mening litt dårlig kameraføring,men,men,spennende er det uansett.
mvh kenneth

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
dette blir spennende

Hun kler av seg i neste episode eller hur?

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Slettes ikke verst, denne serien. Som noen nevner, litt manuslesing og teaterpreg får man på kjøpet, tross alt en nrk-produksjon? Minner meg mye om "Sejer" som gikk med Sundquist og Skolmen, litt av samme stemningen. Men; skal ikke hun Torp snart legge av seg det dopede uttrykket snart? Hun må da ha mer å spille på enn det og eller å kle av seg? Jan Sælid er jo veldig bra da, om enn ikke fullt så konge som Rikard i Etaten :D

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Suppefilm til tross: Ane Dahl Torp hadde vel ikke noe dopet uttrykk i "Kvinnen i mitt liv"?

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Ingen regel uten unntak ;)

Suppefilm til tross: Ane Dahl Torp hadde vel ikke noe dopet uttrykk i "Kvinnen i mitt liv"?

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Jeg så på i 20 minutter før jeg ga meg. Hvorfor må det alltid overspilles i norske produksjoner?

I "gamle dager" var det enda verre! Det begynner å komme seg betraktelig i norske produksjoner. Språket i seg selv gjør at man oppfatter alt mye tydeligere enn feks engelsk.

I

ijustpop

Gjest
Så folk på Svarte Penger, Hvite Løgner?
Ane Dahl Torp der og, samt samme regissør, bare veldig mye bedre. Hunter synes jeg ikke er på samme nivå. Spesielt kulisser og spesialeffekter ser billig ut i forhold. Er egentlig ikke veldig opptatt av slike ting, men en slik actionserie burde ha effekter av et visst nivå. Skrudde av etter halve første episode jeg.

Flere som har sett både Hunter og Svarte Penger, Hvite Løgner?

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Dårlig manus, dårlig skuespill, dårlig alt!
Hva er det med Norsk filmmiljø? bedriver de innavl eller er det Ari Behn som styrer showet?
Det er jo helt komisk, nå er liksom han der Joner og hun Torp med i absolutt alt som produseres - og hvem inni H******e er det som skriver dialogen i Norske filmer og serier? det er INGEN i hele verden som snakker slik, det er jo på hotell Cesar nivå!
Og navnet da - hunter... hunter my arse!

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Så begge seriene, man kjenner i grunnen lett igjen kameraføringen. synes hvite løgner var hakket bedre, men må samtidig innrømme at hunter er ganske spennende. kan ikke skjønne annet enn at sejer hadde samme regissør, den var enda bedre igjen, synes jeg.

Så folk på Svarte Penger, Hvite Løgner?
Ane Dahl Torp der og, samt samme regissør, bare veldig mye bedre. Hunter synes jeg ikke er på samme nivå. Spesielt kulisser og spesialeffekter ser billig ut i forhold. Er egentlig ikke veldig opptatt av slike ting, men en slik actionserie burde ha effekter av et visst nivå. Skrudde av etter halve første episode jeg.

Flere som har sett både Hunter og Svarte Penger, Hvite Løgner?

Topp Bunn