Huff

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
En venninne av kona fant ut at hun skulle feire 30-årsdagen sin hos oss i kveld. jeg tenkte at det kunne bli gøy å få inn noen feststemte damer i huset. Så feil kan man ta. Nå har de pina dø skravlet om barn i flere timer her. Nå har jeg flest barn av alle, men hvorfor skal man på død og liv skravle om dem når de endelig har sovnet? Og så var selvfølgelig en av dem lærer. Hvorfor må lærere alltid dominere festlige lag, og hvorfor snakker de alltid om jobben sin? Og Birdman, om du leser dette - du er heldigvis unntaket.

Sukk - nå må jeg gå og lage dem enda en runde med irish...

M

Morpheus

Gjest
Ja, kjedelige greier! Særlig siden man hadde forhåpninger til en hyggelig kveld.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
BT skrev:
En venninne av kona fant ut at hun skulle feire 30-årsdagen sin hos oss i kveld. jeg tenkte at det kunne bli gøy å få inn noen feststemte damer i huset. Så feil kan man ta. Nå har de pina dø skravlet om barn i flere timer her. Nå har jeg flest barn av alle, men hvorfor skal man på død og liv skravle om dem når de endelig har sovnet? Og så var selvfølgelig en av dem lærer. Hvorfor må lærere alltid dominere festlige lag, og hvorfor snakker de alltid om jobben sin? Og Birdman, om du leser dette - du er heldigvis unntaket.

Sukk - nå må jeg gå og lage dem enda en runde med irish...
Neste gang får du huske på å invitere meg, så kan vi to snakke om helt andre ting... ;)

For en gjeng, neste gang noen kommer på den glupe (og utspekulerte..?) ide'en om at de skal feire dagen sin hos deg sier du enten nei eller finner på noe annet å gjøre den kvelden...

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
BT skrev:
Og Birdman, om du leser dette - du er heldigvis unntaket.
Så ikke dette før nå.

Så urettferdig kan livet være. I den ene enden av veien blir du pint og plaget av en gjeng med kaklende småbarnsmødre på mødrefylla. I den andre enden av veien sitter REX og undertegnede og koser seg med godlyd fra bl.a. Marten Bird og Halcro.

Du får ta deg en rekonvalesenstur oppom når du får tid ;).

Mvh. Birdman

Topp Bunn