På tur og reise Hotell sentrum København

sims

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
133
Sted
Trondheim
Hei!Noen som har noen gode hoteller å anbefale sentralt i København? Blir Copenhell /Rammstein i juni så hadde vært kjekt med noen tips til hotell .Mvh.Trond

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.162
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
The Nimb er ikke halvgæernt egentlig.
Man skal vel strengt talt ikke annet enn sove og slappe av så da trenger man ikke altfor mye bling. Billig er det også.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
11.125
Torget vurderinger
2
Hotel Kong Fredrik, trivelig ,med reell sjarm god frokost ,ikke for dyrt og rett ved Rådhusplassen, 183 m fra Strøget

Capture.jpg

Og husk å ta ssmørrebrød lunch med en Tuborg på Hviids Vinstue ved Kongens Nytorvo

S

Slubbert

Gjest
Star Hotel som ligger helt i starten av Istedgade, femti meter fra Hovedbanegården, synes jeg er et veldig ok "billighotell". Jeg liker generelt området rundt Istedgade godt, mange bra frokostplasser, kødbyen, Mikkeller, Neighbourhood (pizzaplass med beste pizzaen jeg har spist noensinne)...og det er mye autentisk der. Hvis du er allergisk mot å se horer og narkomane bør du kanskje vurdere mer turistifiserte områder som rundt Strøget, eventuelt Nørrebro, men hvis du vil se København som en københavner og ha kort vei til Hovedbanegården er det midt i blinken.

S

Slubbert

Gjest
Og rett rundt hjørnet vis-a-vis Hovedbanegården har du den legendariske Jernbanecaféen. Veldig brun og veldig sjarmerende, drevet av en familie gjennom tre generasjoner eller noe sånt.

Topp Bunn