Horten 2017

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.998
    Messegeneral Jørgen i DaCapo Hifi spelte vinyl denne gangen på Dr.Feickert Woodpeker, EAR Yoshino (Tim De Pravicini) pre, RIAA og monoblokker.

    DSC_9392.jpg


    Musikken kom ut via ett sett 3-veis italienske Fiorino høyttalere.

    DSC_9393.jpg


    Jeg tok meg i å tenke kjetterske tanker om å bytte ut italienerne med små dansker (Buckhardt) eller norsk godis fra Doxa (8.2).
    Det låt på ingen måtte vondt, men annerledes i svært dempet rom.
    Takk for musikk tipsene Jørgen :cool:

    Så rakk jeg dessverre ikke innom rommene til Tonkraft, Nordic Sound og NAT på Bryggehotellet, men da får jeg ha det tilgode til et annet år.
     
    Sist redigert:

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    488
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Flott messe!

    Etter min mening hadde PM audio som vanlig den beste lyden.

    Tett på kom Hifiklubben som virkelig fikk det til med de nye B&W.
    Hva syntes dere om de nye stativhøyttalerne? Jeg syntes det låt helt fabelaktig men satt med en mistanke om at musikken var valgt ut med omhu...
    Var øvre mellomtone litt for dempet, og var det en kant i diskanten? Det låt svært åpent og klart.
    Ser fram til å høre disse ved en annen anledning.

    Angående fulle rom så opplevde jeg ved flere anledninger at det stod mange folk rundt åpningen til selve rommet. Vel inne var det gjerne ledige plasser, sågar gjerne helt i front. Hvorfor setter folk seg på de bakerste setene først?

    Forøvrig merket jeg meg at messen nok også er en plass for folk til å ta seg en liten hikkas på både dag og kveld. Flere var åpenbart påvirket av alkohol.
    Forsåvidt ikke det største problemet men jeg syntes det ble litt mye slarving og unødvendig kompisprat ved noen anledninger. Ved et par anledninger var personer såpass påseilet at det førte til pinlige samtaler med utstillerne som prøvde å håndtere det så godt de kunne.
    Jeg var innom når de spilte på B&W stativhøyttalere til ca 21.000. Det oppsettet var det eneste oppsettet jeg måtte forlate rommet under demoen pga lyden. Merkelig lyd med hissig klang. Klart dårligste i mine ører. Mye mulig jeg var uheldig med låtvalget da.
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Flott messe!

    Etter min mening hadde PM audio som vanlig den beste lyden.

    Tett på kom Hifiklubben som virkelig fikk det til med de nye B&W.
    Hva syntes dere om de nye stativhøyttalerne? Jeg syntes det låt helt fabelaktig men satt med en mistanke om at musikken var valgt ut med omhu...
    Var øvre mellomtone litt for dempet, og var det en kant i diskanten? Det låt svært åpent og klart.
    Ser fram til å høre disse ved en annen anledning.

    Angående fulle rom så opplevde jeg ved flere anledninger at det stod mange folk rundt åpningen til selve rommet. Vel inne var det gjerne ledige plasser, sågar gjerne helt i front. Hvorfor setter folk seg på de bakerste setene først?

    Forøvrig merket jeg meg at messen nok også er en plass for folk til å ta seg en liten hikkas på både dag og kveld. Flere var åpenbart påvirket av alkohol.
    Forsåvidt ikke det største problemet men jeg syntes det ble litt mye slarving og unødvendig kompisprat ved noen anledninger. Ved et par anledninger var personer såpass påseilet at det førte til pinlige samtaler med utstillerne som prøvde å håndtere det så godt de kunne.
    Jeg var innom når de spilte på B&W stativhøyttalere til ca 21.000. Det oppsettet var det eneste oppsettet jeg måtte forlate rommet under demoen pga lyden. Merkelig lyd med hissig klang. Klart dårligste i mine ører. Mye mulig jeg var uheldig med låtvalget da.
    Ja, du var nok uheldig med låtvalget, eller det var meg som var heldig. Slik kan det jo fort bli om høyttaleren har sterke "personlighetstrekk".
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Andre tanker om disse stativhøyttalerne?
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.918
    Antall liker
    1.974
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Vi forlot også rommet fort under demoen på lørdag desverre. Ha bare hatt litt late CM1 på Arcam selv. Det var varmt/mykt lydbilde.
    De nye 705(var det vel, med diskant i eget kammer) ble for spisst. Rommet? Matching? Who knows..ble litt skuffet over klubben her desverre
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Ser fram til å se målinger på disse. Sittende på fremste rad synes jeg lyden var besnærende. Musikken var ukjent, men totalt sett låt det ekstremt oppløst og åpent.
    Det er helt klart mulig at musikken var valgt ut for å løfte fram kvaliteter og dempe feil, men flott låt det. Må nevne at jeg hørte høyttalerne ved to anledninger men det var de samme 2-3 låtene begge gangene. Jeg har prøvd de samme låtene her hjemme og det låter annerledes ja. Roligere i diskanten og øvre mellomtone blir mer løftet fram i forhold til B&W. Mine Morel spiller forøvrig mer dynamisk enn B&W.

    Det var en krisphet og åpenhet ved B&W som gjorde meg nysjerrig, okke som. Blir jeg manipulert?
     

    Octopussy

    Medlem
    Ble medlem
    18.05.2016
    Innlegg
    28
    Antall liker
    2
    Jag gillade den nya 700 serien till B&W, jag tycker de var neutrala och transparenta, kanske aningen trista men riktigt bra. Tror detta kommer att bli en storsäljare för B&W, tycker även presentationen var en av de bättre. Ole Vidar levererar varje gång tycker jag och det är mer en vad man kan säga om många demorum. Annars gillade jag också Buchardt, tycker dock de kunde pratat lite om konstruktionen och vilka element de använde.

    Annars var nog en favorit Piega Coax 711, tycker de spelade med en jäkla pondus. Mycket spelglädje men lite för tunga i basen i det rummet. Sedan kan jag inte påstå att de var ultra transparenta utan fick en känsla av att de färgade ljudet en aning, men jag gillade det. Ville bara fortsätta att lyssna, det kändes som musiken fick nytt liv och jag ville bara ta med de hem och köra igenom hela musik samlingen en gång till bara för att hur det hade låtit med dessa högtalare och det måste ju vara ett gott betyg :D
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.888
    Antall liker
    13.919
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ser fram til å se målinger på disse. Sittende på fremste rad synes jeg lyden var besnærende. Musikken var ukjent, men totalt sett låt det ekstremt oppløst og åpent.
    Det er helt klart mulig at musikken var valgt ut for å løfte fram kvaliteter og dempe feil, men flott låt det. Må nevne at jeg hørte høyttalerne ved to anledninger men det var de samme 2-3 låtene begge gangene. Jeg har prøvd de samme låtene her hjemme og det låter annerledes ja. Roligere i diskanten og øvre mellomtone blir mer løftet fram i forhold til B&W. Mine Morel spiller forøvrig mer dynamisk enn B&W.

    Det var en krisphet og åpenhet ved B&W som gjorde meg nysjerrig, okke som. Blir jeg manipulert?
    Var inne på dette rommet to ganger, første gangen sammen med deg men sto da bak.
    Andre gangen sittende på andre rad, litt til høyre.

    Første gangen reagerte jeg på en litt skarp, fremtredende topp. Men la ikke så mye i det siden jeg har hatt 805s og vet de kunne være litt kilne på plassering og diskanten "fyrer" i alle retninger. :D
    Andre gangen var det veldig fint å bli sittende.
    Synes de låter åpent og med et godt innsyn i innspillingen. Om det blir lyttetretthet over tid, vet jeg jo ikke.
    Et annet positivt trekk var at selv om fundamentet ble borte - selvsagt - når suben ble slått av, så var det fortsatt et par engasjerende høyttalere å lytte til.

    Jeg har begynt å sikle på 702 S2, men tenker samtidig på om et par 705 S2 med originale stativer som da gir ca 15.000,- til overs til sub er et smartere valg....
    Bare synd jeg er så fordømt happy med disse Mozartene. ;)
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.260
    Antall liker
    9.497
    Torget vurderinger
    2
    Første plass i kategorien "Drømme anlegg" må vel gå til Endpoint.
    I kategorien "mulig kjøpbare anlegg" går min første plass til Nordic Sound og mine nye favoritter Blumenhofer FS3 mk 2
    Ellers, Buchardt Veldig bra for en hyggelig sum, PMC så jeg som mange andre etter subben (som ikke var der) men synes de kostet nok.
    Jepp veldig enig Buchardt var meget bra ikke bare valgte for pengene men leverte lyd til 5x prisen. Blumen IG Leben var helt i toppklassen etter min smak
     
    Sist redigert:

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.285
    Antall liker
    11.071
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Er det satt dato for messe neste år?

    Hvem kontakter man hvis man har ideer, saklige tilbakemeldinger, og forslag til forbedringer?
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.437
    Antall liker
    12.542
    Sted
    Sørlandet
    Buchardt spiller bra med tanke på hva dem er og hva dem koster. Man kan forresten lese en test av dem i siste HF. Spendor i tårnsuiten hadde noen kvaliteter jeg satte pris på. Kvaliteter som gjør at jeg valgte å sitte en sang til tross for at musikken overhodet ikke falt i smak. Leben/Blumen likte jeg også. Livlig, åpent og feiende flott. Men til en ordinær pris som nærmer seg en kvart million så skulle det vel også bare mangle eller?

    -BB-
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Ser fram til å se målinger på disse. Sittende på fremste rad synes jeg lyden var besnærende. Musikken var ukjent, men totalt sett låt det ekstremt oppløst og åpent.
    Det er helt klart mulig at musikken var valgt ut for å løfte fram kvaliteter og dempe feil, men flott låt det. Må nevne at jeg hørte høyttalerne ved to anledninger men det var de samme 2-3 låtene begge gangene. Jeg har prøvd de samme låtene her hjemme og det låter annerledes ja. Roligere i diskanten og øvre mellomtone blir mer løftet fram i forhold til B&W. Mine Morel spiller forøvrig mer dynamisk enn B&W.

    Det var en krisphet og åpenhet ved B&W som gjorde meg nysjerrig, okke som. Blir jeg manipulert?
    Var inne på dette rommet to ganger, første gangen sammen med deg men sto da bak.
    Andre gangen sittende på andre rad, litt til høyre.

    Første gangen reagerte jeg på en litt skarp, fremtredende topp. Men la ikke så mye i det siden jeg har hatt 805s og vet de kunne være litt kilne på plassering og diskanten "fyrer" i alle retninger. :D
    Andre gangen var det veldig fint å bli sittende.
    Synes de låter åpent og med et godt innsyn i innspillingen. Om det blir lyttetretthet over tid, vet jeg jo ikke.
    Et annet positivt trekk var at selv om fundamentet ble borte - selvsagt - når suben ble slått av, så var det fortsatt et par engasjerende høyttalere å lytte til.

    Jeg har begynt å sikle på 702 S2, men tenker samtidig på om et par 705 S2 med originale stativer som da gir ca 15.000,- til overs til sub er et smartere valg....
    Bare synd jeg er så fordømt happy med disse Mozartene. ;)
    Du skulle kastet noe i hodet mitt og sagt hei da.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Buchardt spiller bra med tanke på hva dem er og hva dem koster. Man kan forresten lese en test av dem i siste HF. Spendor i tårnsuiten hadde noen kvaliteter jeg satte pris på. Kvaliteter som gjør at jeg valgte å sitte en sang til tross for at musikken overhodet ikke falt i smak. Leben/Blumen likte jeg også. Livlig, åpent og feiende flott. Men til en ordinær pris som nærmer seg en kvart million så skulle det vel også bare mangle eller?

    -BB-
    Var det så dyrt da? Mente det var rundt 100 for høyttalere og 40-50 for forsterkeren. For det var vel ikke 100 pr høyttaler, eller?

    Buchardt imponerte meg mest på messen. Ikke fordi en liten høyttaler spilte godt, men fordi den gjorde det med en forsterker til ca 6k. Triangle til 20 spilte også bra, men ble foret fra en dyrere forsterker. Buchardt-anlegget kostet ca 20k totalt!
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.888
    Antall liker
    13.919
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ser fram til å se målinger på disse. Sittende på fremste rad synes jeg lyden var besnærende. Musikken var ukjent, men totalt sett låt det ekstremt oppløst og åpent.
    Det er helt klart mulig at musikken var valgt ut for å løfte fram kvaliteter og dempe feil, men flott låt det. Må nevne at jeg hørte høyttalerne ved to anledninger men det var de samme 2-3 låtene begge gangene. Jeg har prøvd de samme låtene her hjemme og det låter annerledes ja. Roligere i diskanten og øvre mellomtone blir mer løftet fram i forhold til B&W. Mine Morel spiller forøvrig mer dynamisk enn B&W.

    Det var en krisphet og åpenhet ved B&W som gjorde meg nysjerrig, okke som. Blir jeg manipulert?
    Var inne på dette rommet to ganger, første gangen sammen med deg men sto da bak.
    Andre gangen sittende på andre rad, litt til høyre.

    Første gangen reagerte jeg på en litt skarp, fremtredende topp. Men la ikke så mye i det siden jeg har hatt 805s og vet de kunne være litt kilne på plassering og diskanten "fyrer" i alle retninger. :D
    Andre gangen var det veldig fint å bli sittende.
    Synes de låter åpent og med et godt innsyn i innspillingen. Om det blir lyttetretthet over tid, vet jeg jo ikke.
    Et annet positivt trekk var at selv om fundamentet ble borte - selvsagt - når suben ble slått av, så var det fortsatt et par engasjerende høyttalere å lytte til.

    Jeg har begynt å sikle på 702 S2, men tenker samtidig på om et par 705 S2 med originale stativer som da gir ca 15.000,- til overs til sub er et smartere valg....
    Bare synd jeg er så fordømt happy med disse Mozartene. ;)
    Du skulle kastet noe i hodet mitt og sagt hei da.
    Vet, men hadde allerede forsøkt å smile forsiktig til Sluket uten nevneverdig respons så jeg var litt reservert/redusert :D
    Var hyggeilig å være på messe igjen, så satser på det atter blir en tradisjon. ;)
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.437
    Antall liker
    12.542
    Sted
    Sørlandet
    Buchardt spiller bra med tanke på hva dem er og hva dem koster. Man kan forresten lese en test av dem i siste HF. Spendor i tårnsuiten hadde noen kvaliteter jeg satte pris på. Kvaliteter som gjør at jeg valgte å sitte en sang til tross for at musikken overhodet ikke falt i smak. Leben/Blumen likte jeg også. Livlig, åpent og feiende flott. Men til en ordinær pris som nærmer seg en kvart million så skulle det vel også bare mangle eller?

    -BB-
    Var det så dyrt da? Mente det var rundt 100 for høyttalere og 40-50 for forsterkeren. For det var vel ikke 100 pr høyttaler?
    http://www.hifisentralen.no/forumet/bransjenyheter/89523-nordic-sound-design-horten-2017-a.html

    Tilbud på messa ca 139k.

    Mvh
    BB
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Buchardt spiller bra med tanke på hva dem er og hva dem koster. Man kan forresten lese en test av dem i siste HF. Spendor i tårnsuiten hadde noen kvaliteter jeg satte pris på. Kvaliteter som gjør at jeg valgte å sitte en sang til tross for at musikken overhodet ikke falt i smak. Leben/Blumen likte jeg også. Livlig, åpent og feiende flott. Men til en ordinær pris som nærmer seg en kvart million så skulle det vel også bare mangle eller?

    -BB-
    Var det så dyrt da? Mente det var rundt 100 for høyttalere og 40-50 for forsterkeren. For det var vel ikke 100 pr høyttaler?
    http://www.hifisentralen.no/forumet/bransjenyheter/89523-nordic-sound-design-horten-2017-a.html

    Tilbud på messa ca 139k.

    Mvh
    BB
    Det fremkommer ikke om det er stykk- eller parpris så jeg antok at det var parpris. Fremdeles usikker.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.517
    Antall liker
    102.829
    Torget vurderinger
    23
    Ser fram til å se målinger på disse. Sittende på fremste rad synes jeg lyden var besnærende. Musikken var ukjent, men totalt sett låt det ekstremt oppløst og åpent.
    Det er helt klart mulig at musikken var valgt ut for å løfte fram kvaliteter og dempe feil, men flott låt det. Må nevne at jeg hørte høyttalerne ved to anledninger men det var de samme 2-3 låtene begge gangene. Jeg har prøvd de samme låtene her hjemme og det låter annerledes ja. Roligere i diskanten og øvre mellomtone blir mer løftet fram i forhold til B&W. Mine Morel spiller forøvrig mer dynamisk enn B&W.

    Det var en krisphet og åpenhet ved B&W som gjorde meg nysjerrig, okke som. Blir jeg manipulert?
    Var inne på dette rommet to ganger, første gangen sammen med deg men sto da bak.
    Andre gangen sittende på andre rad, litt til høyre.

    Første gangen reagerte jeg på en litt skarp, fremtredende topp. Men la ikke så mye i det siden jeg har hatt 805s og vet de kunne være litt kilne på plassering og diskanten "fyrer" i alle retninger. :D
    Andre gangen var det veldig fint å bli sittende.
    Synes de låter åpent og med et godt innsyn i innspillingen. Om det blir lyttetretthet over tid, vet jeg jo ikke.
    Et annet positivt trekk var at selv om fundamentet ble borte - selvsagt - når suben ble slått av, så var det fortsatt et par engasjerende høyttalere å lytte til.

    Jeg har begynt å sikle på 702 S2, men tenker samtidig på om et par 705 S2 med originale stativer som da gir ca 15.000,- til overs til sub er et smartere valg....
    Bare synd jeg er så fordømt happy med disse Mozartene. ;)
    Du skulle kastet noe i hodet mitt og sagt hei da.
    Vet, men hadde allerede forsøkt å smile forsiktig til Sluket uten nevneverdig respons så jeg var litt reservert/redusert :D
    Var hyggeilig å være på messe igjen, så satser på det atter blir en tradisjon. ;)
    Hvordan kan du vente at jeg skulle kjenne deg igjen etter så mange år? Kan trøste deg med at jeg hadde mange og lange samtaler med en god slump mennesker jeg for mitt bare liv ikke kunne huske hvem var...:(
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.998
    Avslutningsvis var det jo stas å støte på John Harald, EiK, Nusse, McLaren, nlykke m/fetter, R.E.S, Sluket, Miles, Terje Nilsen, Jørgen, Paul, Marion og Morten Ringvoll på søndagen. Bortsett fra Sluket, så hadde vist de øvrige gutta i Hornalliansen gått under jorden. Noen ble vist slitne av å holde på til 6 om morran. Helt om natta vet dere gutter, helt om dagen akkurat som Sluket :rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.517
    Antall liker
    102.829
    Torget vurderinger
    23
    Jeg er omgitt av kyllinger, Power - ikke noe tæl i ungdommen lenger :( Ikke spesielt imponert over fremmøte fra OAS/OVK heller...
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.998
    Helter :cool: Drikker da Singel Malt helt til 06 om morgenen, og ikke glass cola...... :rolleyes:
    Aha...., du var i ferd med å drikke deg ned på et par glass singel malt før frokost :rolleyes:
    En erfaren og god rådgiver på dette å drikke seg ned før måltid, eventuelt leggetid er jamakr.
    Jeg bare nevner det :cool:
    En cola er sjelden feil på tampen, eventuelt starten av dagen heller.
    Som kjent må man jo kjenne på væskebalansen før man prøver å legge seg, eventuelt styre uregjerlige føtter til frokostsalen eller ut i friluft.

    Like blid ;)
    I 2-tiden kommer dieselmannen!
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.260
    Antall liker
    9.497
    Torget vurderinger
    2
    Skrevet med tommel på altforlite tastatur.

    Sammendrag: 3-4anlegg utmerker seg og gav merinteresse.
    Topplasseringen går til Nordic Soind design og Leben cs600 med Blumenhofer høyttaler. Best buy går til Buchardt høyttaler

    I besøkt rekkefølge

    Hifi messe bilde 1 Bricasti wide horn technology hoyttaler v.h.t-pr4
    Rom 2 Kristi Huk på bwvhifi klubben bw705 erstatter Cm.
    Rom 3. Bryston ikke bra
    4. Legacy Bonamassa. Tja
    5. PM audio Gradient. Coda og Schau laufveek.
    Bra
    6. Lm audio vanskelig å høre
    7. Klubb 1 Llamm rockepoeten Dr frikere tripping arm . Bra Anette peacock Canada
    8 .chris Jones airtught piega . Tett lyd ikke overbevist, mye småprat
    9. Ear fortsterkere. Volterra fierontoni ht. DrvFeikert lp spiller. Pat Coli Big Spring
    10. Stereophile Manley 300b ore luxman rør Zu Druid. Og sub under 40hz. Bra
    11. Audio Buchardt . Bra
    Atoll in80 og Rasberry pie. Joe Sareuani smf. Veldig bra og billig
    12. Gato og små høyttalere Audiocompaniet rosso høytaler
    13. Focal aria 936 og Naim unito. Multirom
    14.tprn rommet Harbeth primaluna dialog premium

    Gjennomsnittlig
    15. Nat Morten . Brinkmann devialet 229 pro PCM twenty 5 23. Klassisk musikk. Kjedelig
    lyd. Fikk aldri hørt med CD
    16 Duet audio .araulik Trinnov Amethyst piega coax 7. Soulition på bass ayion scorpio på diskant/mellomtone
    17.Doxa Kari Bremnes . Ikke bra satt opp

    18. Hegel OK.H190 monitor audio Silver 100.
    19. Hegel dynaudio . Bedre
    20. Montana ht olympia forsterker. Bra på buddy guy.
    21. Bryggen Electrocompaniet. Veldig Bra. Anette askvik. eci6 integrert. Ecm1 digital spiller. Ecp2 RIAA.Ecg1 platespiller.
    Støpte alu høyttaler 196 Kkr. Scandpeak diskantog seas bass custom.nordic tone.
    22. Nordic sound design . Leben 600 50kr .Blumenhifer fs3 mk2 100kr
    Veldig Bra
    23. Linjehøyttaler . Ikke bra
    24. Microhøyttaler. Smart

    Musikk cyrill Neville magic horn
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn