Honkey på gjenvisitt

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Lang historie gjort kort: Harddisk-crash og diverse tidkrevende prosesser har holdt mitt alter ego Honkey Chateau ute av sentralen en periode. Jeg ble nødt til å opprette Honkey-Chateau ettersom jeg ikke har mitt passord, ei heller den e-mail der den hører hjemme, tilgjengelig.
Så for å unngå misforståelser: Honkey_Chateau og Honkey-Chateau er samme drittsekk.

Honkey :)

Spesialhilsen med suss og klem til min favorittmotdebattant Kompo-baby!! ;)

O

OldBoy

Gjest
Velkommen tilbake. Med - eller _, det spiller ingen rolle.

:) :) :)

P

Parelius

Gjest
Husk nå bare på at kvinnen er en troløs natur, og tiden lang...

Artig at du er tilbake!

B

bamsemann

Gjest
Alltid artig med gode debatanter på forumet...

Velkommen tilbake....

bamsemann.. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Lang historie gjort kort: Harddisk-crash og diverse tidkrevende prosesser har holdt mitt alter ego Honkey Chateau ute av sentralen en periode. Jeg ble nødt til å opprette Honkey-Chateau ettersom jeg ikke har mitt passord, ei heller den e-mail der den hører hjemme, tilgjengelig.
Så for å unngå misforståelser: Honkey_Chateau og Honkey-Chateau er samme drittsekk.

Honkey :)

Nei så kjekt kjære, lille sussebassen, nå reddet du dagen min! :D
Vi har vært fryktelig bekymret for deg, Mazzy skulle ut og lete...og siden har vi ikke sett henne heller.
Så her har det nå humpet av gårde og jeg har måttet krangle med de gretne, gamle, sjarmløse gubbene i mangel av sjarmtrollet Honkey. ;) ;D

Ikke har de klart å fortelle meg hvor skapet skal stå heller, så nå står det midt på gulvet og er fryktelig i veien.

Forøvrig har jeg alltid foretrukket - fremfor _ som jeg strengt tatt synes er en uting...

Denne er bare til deg: :-*

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Å nei, nå som vi hadde det så gøy her...
;D

K

kbwh

Gjest
Hei der! Kjekt å se deg tilbake, Honkey. Det er så kjekt når Kompo er glad også!

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Artig at du er tilbake, spesielt siden vi er uenige om det meste. Diskusjonen blir morsommere.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hei der! Kjekt å se deg tilbake, Honkey. Det er så kjekt når Kompo er glad også!

Nå ble jeg enda gladere, du er jo en liten sussebass du og.
Denne er bare til deg: :-*

Topp Bunn