Hjertelig velkommen til DoMentors musikalske univers......... c",)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Music4all

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Antall liker
    7
    lovemusikk skrev:
    Kjempe kjekt med besøk og test av kablene dine. Håper du koste deg litt du og.
    :)

Må få mer bilder! ;D
    Masse ditto, jepp :) Bilder kommer i beg. av aug, må bare avvikle ferien først, men gjett om jeg gleder meg til å nyte musikk på det igjen ? ? ;)

Mvh :)

Music4all

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Antall liker
    7
    Endelig......

fikk jeg målt akustikken / frekvensgangen hjemme hos meg :) Fikk besøk av 2 venner ikveld som hadde med seg en Tact som vi målte med. Husker ikke hva modellen heter, men det kan jeg finne ut. Iallefall var frekvensgangen overraskende bra / jevn totalt sett faktisk, jeg har 0 formell kompetanse på dette, mao autodidakt + kunnskap og erfaring som jeg har tilegnet meg underveis + at jeg tydeligvis har en basal forståelse for dette og et medfødt gehør tross alt ;)

Uansett var det både gøy og ikke minst tilfredstillende å få bekreftet at jeg har gjort det meste rett, og at jeg er på rett vei sånn sett :D Tenkte å legge ut noen fler bilder både av rommet og anlegget og av målingene hvis det er interesse for det ? ? :)

PS ser i forrige post at jeg lovet fler bilder iallefall, så får vel fixe noen snart da ;D

Music4all

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Antall liker
    7
    DoMentor skrev:
    og her er noen av måleresultatene, den som venter på noe godt, etc ;) enjoy :D

Tenkte å legge ut noen fler bilder av lytterommet etterhvert også, tror dere vil bli overraska resultatet mht utformingen på rommet ifht resultatene, faktisk ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn