Hjerneforråtnelse!  II

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Re: Hjerneforråtnelse!  II

Kan forsåvidt være begynnende hjerneforråtnelse. På den annen side, hvis tyskerne er dumme nok til å kjøpe slikt, så hvorfor ikke tjene litt på det? Kanskje disse folka egentlig er smarte.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5

Nynazister er jo bare komiske. Hvis de vil gå rund i plagg med flagget til et land de okkuperte under WW2 så vær så god.
Alt dette sprøytet med Odin og Tor osv. er jo bare teit.
kan ikke vi trykke dasspapir med det tyske flagget på da?

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3

Odin og Tor ja, men hva med Thor Steinar? Jeg fikk aldri med meg hvem han var i norrøn mytologi... Jobbet på kjøkkenet kanskje?

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5

Odin og Tor ja, men hva med Thor Steinar? Jeg fikk aldri med meg hvem han var i norrøn mytologi... Jobbet på kjøkkenet kanskje?
Jeg tror Thor Steinar var odins assistent og manusforfatter...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.602
Torget vurderinger
0

Mine herrer Boffen og Slowmotion,

Dere har begge henvendt dere til Faen, eller Fanden som vi med et minimum av dannelse omtaler ham.

Uten Gud ville der ikke være noen Fanden, og Gud og Jesus er pga familiære bånd uløselig knyttet sammen.

Det kan være at lyset nu om vinteren er for svakt til at dere ser det selv, men jeg, og kanskje også enkelte andre, ser faktisk en smule logisk brist i deres besvergelser !

;D ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest

Uten Gud ville der ikke være noen Fanden, og Gud og Jesus er pga familiære bånd uløselig knyttet sammen.

;D ;D
Hvordan viste jeg at denne ville komme ? Jeg må være synsk.

S

slowmotion

Gjest

Dere har begge henvendt dere til Faen, eller Fanden som vi med et minimum av dannelse omtaler ham.

Det kan være at lyset nu om vinteren er for svakt til at dere ser det selv, men jeg, og kanskje også enkelte andre, ser faktisk en smule logisk brist i deres besvergelser !

;D ;D

Å dra til helvete! ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.602
Torget vurderinger
0

Å dra til helvete! ;D
Selvsagt, dit skal vi nok de fleste av oss. Har De noe imot at jeg reiser på første klasse ?
;D ;D ;D ;D ;D ;D

K

kbwh

Gjest

Det er et sete ledig ved siden av meg.

Topp Bunn