Jeg tror Thor Steinar var odins assistent og manusforfatter...Odin og Tor ja, men hva med Thor Steinar? Jeg fikk aldri med meg hvem han var i norrøn mytologi... Jobbet på kjøkkenet kanskje?
Faen ikkeno mer teit enn jesus, muhammed, adam, eva, josef etc..Alt dette sprøytet med Odin og Tor osv. er jo bare teit.
Det har du faen meg rett i !Faen ikkeno mer teit enn jesus, muhammed, adam, eva, josef etc..
BanaltFaen ikkeno mer teit enn jesus, muhammed, adam, eva, josef etc..
Hvordan viste jeg at denne ville komme ? Jeg må være synsk.Mine herrer Boffen og Slowmotion,
Uten Gud ville der ikke være noen Fanden, og Gud og Jesus er pga familiære bånd uløselig knyttet sammen.
;D ;D
Mine herrer Boffen og Slowmotion,
Dere har begge henvendt dere til Faen, eller Fanden som vi med et minimum av dannelse omtaler ham.
Uten Gud ville der ikke være noen Fanden, og Gud og Jesus er pga familiære bånd uløselig knyttet sammen.
Det kan være at lyset nu om vinteren er for svakt til at dere ser det selv, men jeg, og kanskje også enkelte andre, ser faktisk en smule logisk brist i deres besvergelser !
;D ;D
Selvsagt, dit skal vi nok de fleste av oss. Har De noe imot at jeg reiser på første klasse ?Å dra til helvete! ;D