Hjemmekino kategorier

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det har kommet noen ytringer om ønske om hjemmekino kategorier. Noen som har forslag til kategorier?

T

tce-teams

Gjest
Hva med ein rein hjemmekino tråd , der alle kan diskutere det som har med hjemmekino og gjøre.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vi har jo allerede en kategori for Bilde og Surround, men jeg tenkte kanskje folket ville ha større oppdeling.

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.598
Sted
Stavanger
'High-End Hjemmekino'?

Ville også tatt med en egen kategori for 'Styringssystemer for Hjemmekino'

Sist redigert:
C

Cyber

Gjest
Tv og projektor, bygging av kino, surroundlyd og utstyr, aktuelle filmer f.eks

Kvålsvoll

Bransjeaktør
Ble medlem
22.07.2010
Antall liker
1.697
Sted
Ålesund, Norge
Bra tiltak, jeg er egentlig ikke så nøye på det, men egen kategori for sub+ulf og høyttalere hadde vel passet.

Forslag til kategorier:

-Høyttalere
-Subwoofere og ULF (alt som har med lavfrekvens å gjøre)
-DIY høyttalere og subwoofere
-Hjemmekino oppsett og akustikk

C

cruiser

Gjest
Henger meg på siste taler her, selvsagt også en egen bildekategori. Tror det ville vært en god start, kan jo evt bare utvide om flere behov skulle komme

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg vet dette var en tråd for A/V-kategorier, men er det noen interesse for bilstereo blant HFS-erene, og kunne det være kjekt med en bilstereo-kategori?

Sånt har en tendens til fort å bli litt rånete, men noen bygger vel for lydkvalitet og ikke bare "DB-drag" også?

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
566
Sted
Bergensregionen
Foto

Det ser ut som om foto også bør være en separat (under)kategori fordi det finnes en god del fototråder i kategorien "Bilde og surround". Det er godt mulig at dette ikke er iht. den opprinnelige kategoriintensjonen, men det er nå blitt slik over tid, m.a.o. et faktum. Alternativt bør man gjøre noe aktivt for å endre faktum.

Topp Bunn