Hjelp til installering

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Antall liker
120
Torget vurderinger
0
Har nylig kjøpt Samsung DVD spiller med harddisk.
Skulle koble dette til digitalboks fra kabeltv.
Leste instruksjonsbok og gjorde det jeg skulle etter boka men det var komplett umulig å få ting til å virke.

Jeg tok kontakt med leverandør med håp om hjelp men fikk bare til svar "Hva er det du ønsker å gjøre" Jeg forklarte at jeg skulle
sette opp spiller kun med TV som kilde. Det ble en del mail og telefoner til leverandør men det ble ingen løsning.
Spillern ble kjøpt på nett og det er ca. 3 mil til nærmeste butikk denne kjeden har.

Hva kan man forlange av butikken man har kjøpt tingene hos når det gjelder slike problemer ?

Nå er jo jeg så heldig at jeg kjenner en som har peilig på dette, men andre som er i samme situasjon kan jo bare sitte å klø seg i
hue.

Cadillacman

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Cadillacman skrev:
Har nylig kjøpt Samsung DVD spiller med harddisk.
Skulle koble dette til digitalboks fra kabeltv.
Leste instruksjonsbok og gjorde det jeg skulle etter boka men det var komplett umulig å få ting til å virke.

Jeg tok kontakt med leverandør med håp om hjelp men fikk bare til svar "Hva er det du ønsker å gjøre" Jeg forklarte at jeg skulle
sette opp spiller kun med TV som kilde. Det ble en del mail og telefoner til leverandør men det ble ingen løsning.
Spillern ble kjøpt på nett og det er ca. 3 mil til nærmeste butikk denne kjeden har.

Hva kan man forlange av butikken man har kjøpt tingene hos når det gjelder slike problemer ?

Nå er jo jeg så heldig at jeg kjenner en som har peilig på dette, men andre som er i samme situasjo kan jo bare sitte å klø seg i
hue.

Cadillacman
Er vel kjøpt hos en av de store kjedene. Du har vel angrefrist, og kan heve kjøpet. Hvis foran nevnte er utløpt, kontakte Get? el. annen kabel-leverandør.

mvh.

oct

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Antall liker
120
Torget vurderinger
0
Jeg hadde jo ikke spurt om de kunne kunne komme hjem til meg, men de tilbyr hjelp, men jeg vet ikke om dette er gratis.
Er det regler for hva butikken skal stille opp med ?

Noen andre som har vært i samme problemstilling ?

Cadillacman

Topp Bunn