Akkurat blitt medlem av dette fantastiske forumet, vill bare si før mitt spørsmål at jeg har prøvd å finne
svar men uten hell.
Har planer om innkjøp av Sennheiser HD800, Schiit Mjølnir og Gungnir DAC.
Har så lest litt tester og div av disse produktene men jeg skjønner lite av den tekniske delen som feks:
Schiit Mjolnir
Headphone Impedance: 8-600 ohms
Gain: 8 (18db)
Frequency Response: 2Hz-400KHz, -3dB
Maximum Output: 45V P-P typ. Into 32 ohms, or 8W RMS into 32 ohms, 5W RMS into 50 ohms
THD: Less than 0.006%, 20Hz-20KHz, at 1V RMS
Output impedance: 1.5 ohms
Topology: Fully discrete FET, cross-shunt push-pull Crossfet output stage, no overall feedback, noninverting, single voltage gain stage
Inputs: one pair balanced XLR, one pair single-ended RCAs, choose one
Outputs: one 4-pin balanced female XLR, one pair dual 3-pin female XLR, and one pair male XLR preamp outs
Power Consumption: 45W
Er det noen som kan lede meg til en link eller et sted hvor man kan få innføring i disse tingene?
På forhånd takk
svar men uten hell.
Har planer om innkjøp av Sennheiser HD800, Schiit Mjølnir og Gungnir DAC.
Har så lest litt tester og div av disse produktene men jeg skjønner lite av den tekniske delen som feks:
Schiit Mjolnir
Headphone Impedance: 8-600 ohms
Gain: 8 (18db)
Frequency Response: 2Hz-400KHz, -3dB
Maximum Output: 45V P-P typ. Into 32 ohms, or 8W RMS into 32 ohms, 5W RMS into 50 ohms
THD: Less than 0.006%, 20Hz-20KHz, at 1V RMS
Output impedance: 1.5 ohms
Topology: Fully discrete FET, cross-shunt push-pull Crossfet output stage, no overall feedback, noninverting, single voltage gain stage
Inputs: one pair balanced XLR, one pair single-ended RCAs, choose one
Outputs: one 4-pin balanced female XLR, one pair dual 3-pin female XLR, and one pair male XLR preamp outs
Power Consumption: 45W
Er det noen som kan lede meg til en link eller et sted hvor man kan få innføring i disse tingene?
På forhånd takk