O
omholt
Gjest
Trenger litt hjelp til å tolke noen målinger jeg har gjort av subben min. Det er en Infinity Kappa sub hvor det følger med måleutstyr. Jeg er usikker hva jeg skal se etter. Har skjønt at dipper er uheldig, men hva mer skal jeg se etter?
I første graf under står subben langs et vindu og på siden av sitteplassen. Har brukt denne løsningen en stund, men er ikke helt fornøyd. I det andre graf-bildet har subben samme plassering, men subben sitt kalibreringssystem (RABOS) er brukt.
Her er et bilde av denne plasseringen:
Med neste graf er subben plassert nede i venstre hjørne. Det har gitt med følgende graf:
Har ikke brukt kalibreringsystemet på siste hjørneplasseringen enda. Så det er graf 1 og 3 som bør sammelignes.
Har satt pris på noen innspill om litt forklaringer rundt målingene.
Bør også legge til at jeg bruker pr. dags dato subben bare til film.
I første graf under står subben langs et vindu og på siden av sitteplassen. Har brukt denne løsningen en stund, men er ikke helt fornøyd. I det andre graf-bildet har subben samme plassering, men subben sitt kalibreringssystem (RABOS) er brukt.

Her er et bilde av denne plasseringen:

Med neste graf er subben plassert nede i venstre hjørne. Det har gitt med følgende graf:

Har ikke brukt kalibreringsystemet på siste hjørneplasseringen enda. Så det er graf 1 og 3 som bør sammelignes.
Har satt pris på noen innspill om litt forklaringer rundt målingene.
Bør også legge til at jeg bruker pr. dags dato subben bare til film.