Diverse Hjelp med paypal

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Antall liker
6.199
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Jeg har noen kroner på paypal kontoen min etter diverse salg på ebay. For å hente ut pengene må jeg "link a bank account". Jeg har prøvd tre forskjellige kontoer (alle mine), samt kona har prøvd sine på hennes paypal - får alltid feilmelding om at det ikke fungerer å at jeg må prøve igjen senere. Har prøvd ett par ganger om dagen i en ukes tid.. noen tips, eller må jeg bare bruke penga opp på discogs? :)

Har DNB.

Slam Dancer

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2014
Antall liker
385
Sted
Porsgrunn
Har DNB selv og har ikke hatt disse problemene, ikke at det hjelper deg men...
Muligens noe som er "nede" hos PayPal eller at DNB sliter med noe lurium?

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
15.061
Sted
Ytterst i havgapet...
Har ikke hentet penger fra PP til egen bankkto, ( brukt de til andre ting istedet :) ) , men jeg regner med at man må inn med IBAN eller SWIFT koder, eller tar PP Norge seg av direkte overføring til norske konti??

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Antall liker
6.199
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Jeg velger riktig bank utifra liste, og skriver inn kontonummer. Dette er de eneste feltene jeg får gjort noe med...

får vel ringe de i morgen, ellers forsvinner vel pengene på fler plater :)

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
15.061
Sted
Ytterst i havgapet...
Dersom IBAN eller Swift er nødvendig, genererer du riktig kode for tilhørende konto sjøl i nettbanken.... har dessverre også DNB, - kan ikke akkurat si at jeg er så veldig fornøyd med service og hurtighet...

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Antall liker
6.199
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Snakket med paypal, og feilen lå hos de. Trang ingen iban eller swift, men var en tekniskfeil hos paypal som gjorde at man ikke kunne bruke direktelinken på siden- fikk beskrevet en måte å gjøre det på som fungerte, så nå skal pengene være på konto i morgen antageligvis.

Topp Bunn