Hjelp knekt stift..

gibb

Medlem
Ble medlem
07.01.2007
Antall liker
0
I dag klarte jeg og knekke stiften på min SUMIKO Blue point Special EVO3. Er det noen andre pick up det er verd å prøve ? noe i samme prisklasse. Spiller med arcam forsterkere og audiovector s3 super. Michell tecnodeck platespiller.

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Antall liker
570
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Send den til Schallplattenadeln i Tyskland for reparasjon eventuelt oppgradering til Shibataslipning og cantilever av boron. Anbefales!

Ken H T

Medlem
Ble medlem
14.02.2014
Antall liker
3
Men det tar laaaaaaang tid og du må regne med å purre maaaaange ganger.

Ken H

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Antall liker
570
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Min erfaring er at dette går fort og greit uten purringer. Har gjort dette to ganger og er meget fornøyd.
Er Ken H sikker på at han ikke blander med et annet firma, jeg har også hørt om slike tilfeller.

gibb

Medlem
Ble medlem
07.01.2007
Antall liker
0
Kan sende den til reparasjon. Men tenkte kanskje og prøve noe nytt i samme prisklasse. Hva koster en slik reparasjon da?

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Antall liker
570
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Det kommer an på hva du ønsker å få gjort. Send Axel en mail og spør etter prisliste.

Ken H T

Medlem
Ble medlem
14.02.2014
Antall liker
3
Ja, jeg er sikker på at det er samme butikk. Fikk raskt svar på forespørsel om retip av min Benz Wood, men etter at jeg hadde sendt PU sluttet han å svare på spørsmål, som f.eks. hvordan tilstanden på PU var. Sendte flere purringer uten å høre noe. Til slutt ba jeg om å få PU sendt tilbake for å bruke ent annet firma. Da ble det plutselig gjort i en fart. Han påstår at det er skiftet oppheng og retip, men PU sporer hvertfall ikke bedre enn før den ble sendt.

Ken H

Topp Bunn