Hjelp jeg er fanget her inne!!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.635
Torget vurderinger
0
Hei jeg har et finurlig "problem". Jeg er permanent innlogget her på HFS med en bærbar maskin. På denne bærbare klarer jeg ikke å logge ut. Med en gang jeg går på www.hifisentralen.no dukker siden opp med meg ( Spiralis ) ferdig inlogget. Når jeg trykker på "Logg ut" blinker skjermen og jeg er igjen inlogget?? Av div årsaker deler jeg tidvis den bærebare med "lille due", og jeg har ingen intensjoner om å komme i samme situasjon som Ellef gjorde. ;)

Så hvordan i huleste kan jeg greie å logge ut :-\

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.784
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
dessverre, ingen annen løsning enn å slutte og skrive innlegg som ikke tåler madamens blikk.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.356
Torget vurderinger
1
Prøv å slett småkakene (cookies/informasjonskapsler - midlertidige filer etc. - Menyvalgene: «Verktøy», «Alternativer for internett», fanen «Generelt», under stikordet «Leserlogg» er det en knapp som heter «slett» etc... i M$ Internet Explorer).

mvh
KJ

roesok

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2009
Antall liker
444
Har samme problemet. Får ikke logget ut. Dette gjelder ved bruk av Firefox. Om jeg går over til Explorer fungerer utloggingen. Og i Firefox er det ikke samme Menyvalgene som nevnt i innlegget over. Derfor; hvordan logge seg ut..?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
You are all cought by the Matrix.... ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
We are all just prisoners here of our own device...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
And in the master's chambers, They gathered for the feast...

R

RoDa

Gjest
They stab it with their steely knives, but they just can't kill the beast...

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Hvis ingenting annet funker... Skift nettleser på akkurat DEN pc`en.. avistaller den gamle og test ut om google chrome, opera eller andre alternativer fønker (og når du kommer så langt at du finner et alternativ som er OK, så velger du ÅH-NEEEIDA på spm om du ønsker at nettlesern skal lagre passordet ;)

;D

roesok

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2009
Antall liker
444
Doc.G skrev:
Installer CCleaner, fjerner alt av cookies ol.
Har kjørt CCleaner, men får fortsatt ikke logget ut. På Explorer fungerer det, der ble også historikk slettet, men ikke på Firefox. Ved bruk av Firefox på jobben så fungerer av- og pålogging selv om jeg der også har lagret passord.

roesok

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2009
Antall liker
444
Men nå er det i orden - trur eg :) Gikk inn på Verktøy > Inntillinger > Personvern > Fjern enkelte infokapsler.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
You can check out anytime you like, but you can never leave...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
Welcome to the Hotel California

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31
Oppe til venstre under der det står Mozilla Firefox(altså med nettleseren oppe):
Trykk på -Verktøy og velg helt nederst på listen Innstillinger.Da kommer det opp en rubrikk.Der velger du Sikkerhet(med ikon som en henglås) oppe til høyre i rubrikken.Så trykker du på der det står lagrede passord.Der finner du alle passord som er lagret på nettleseren for de forskjellige sider dere måtte ha.Bla til du finner http//.www.hifisentralen.no.Trykk på den så den blir blå.Deretter trykker du på knappen fjern.

På samme sted du nå er kan du også hake bort der det står husk passord på nettsider. Men da kan det hende noen andre som bruker samme pc som deg blir sure hvis de liker å ha sine passord lagret for de sidene/fora de er medlemmer på.Bare en tanke.

Også,viktig!
Når du skal logge på hifisentralen på nytt blir du spurt om du vil at nettleser skal huske ditt passord.Da velger du aldri for dette nettstedet.

Håper det hjalp. :)

Edit:.....Et minutt senere så jeg......Det første innlegget var jammen gammelt.Så det først nå. :-X

Lar mitt innlegg stå som tips i så fall,til andre med dette problemet.Kanskje det kan hjelpe flere. :)

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
118
Spiralis skrev:
Hei jeg har et finurlig "problem". Jeg er permanent innlogget her på HFS med en bærbar maskin. På denne bærbare klarer jeg ikke å logge ut. Med en gang jeg går på www.hifisentralen.no dukker siden opp med meg ( Spiralis ) ferdig inlogget. Når jeg trykker på "Logg ut" blinker skjermen og jeg er igjen inlogget?? Av div årsaker deler jeg tidvis den bærebare med "lille due", og jeg har ingen intensjoner om å komme i samme situasjon som Ellef gjorde. ;)

Så hvordan i huleste kan jeg greie å logge ut :-\
Forstår problemet ditt Spiralis ;D Håper du kommer bedre ut av det enn meg :)
Nå virker det som OT er "nedprioritert", noe som for meg gjør dette til ett mindre levende nettsted enn før. Det positive er at jeg vil se mindre til min kjære.

Lf

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
ELEL6200 skrev:
Nå virker det som OT er "nedprioritert", noe som for meg gjør dette til ett mindre levende nettsted enn før. Det positive er at jeg vil se mindre til min kjære.
OT er ikke nedprioritert, men er inntil videre kun synlig for registrerte medlemmer.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
roesok skrev:
Har samme problemet. Får ikke logget ut. Dette gjelder ved bruk av Firefox. Om jeg går over til Explorer fungerer utloggingen. Og i Firefox er det ikke samme Menyvalgene som nevnt i innlegget over. Derfor; hvordan logge seg ut..?
Jøss, er det noe tull med firefox, som fungerer i explorer ;D

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.028
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
BanjoArrne skrev:
Oppe til venstre under der det står Mozilla Firefox(altså med nettleseren oppe):
Trykk på -Verktøy og velg helt nederst på listen Innstillinger.Da kommer det opp en rubrikk.Der velger du Sikkerhet(med ikon som en henglås) oppe til høyre i rubrikken.Så trykker du på der det står lagrede passord.Der finner du alle passord som er lagret på nettleseren for de forskjellige sider dere måtte ha.Bla til du finner http//.www.hifisentralen.no.Trykk på den så den blir blå.Deretter trykker du på knappen fjern.

På samme sted du nå er kan du også hake bort der det står husk passord på nettsider. Men da kan det hende noen andre som bruker samme pc som deg blir sure hvis de liker å ha sine passord lagret for de sidene/fora de er medlemmer på.Bare en tanke.

Også,viktig!
Når du skal logge på hifisentralen på nytt blir du spurt om du vil at nettleser skal huske ditt passord.Da velger du aldri for dette nettstedet.

Håper det hjalp. :)

Edit:.....Et minutt senere så jeg......Det første innlegget var jammen gammelt.Så det først nå. :-X

Lar mitt innlegg stå som tips i så fall,til andre med dette problemet.Kanskje det kan hjelpe flere. :)
Tragisk på data teknik, men klarte jammen meg att løse det her problemet, da klarer alle!

Topp Bunn