- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Jeg er forundret over at det er så lite hjelp å få her,
se bare her:DIY Sub - Trenger litt start hjelp
se bare her:DIY Sub - Trenger litt start hjelp
|
Du har jo svart på spørsmålet.Jeg er forundret over at det er så lite hjelp å få her,
se bare her:DIY Sub - Trenger litt start hjelp![]()
Er ikke sikker på at det er eneste fasitenDu har jo svart på spørsmålet.
Frode
Fasiter finnes vel ikke innen vårt fagområde! ;D Jeg kom frem til omtrent samme svar som deg. Ellers er jeg enig med Erland. Jeg prøver å være forsiktig med å uttale meg om ting jeg ikke har greie på(og det er mye!).Er ikke sikker på at det er eneste fasiten
Beklager at jeg ikke så denne. Her skal du få et forslag som jeg har brukt;Enig med el_mariachi: Prøvde meg med ett innlegg her ang. vegghylle til platespiller. Fikk 0- null- svar. Bestemte meg for å ikke spørre mer om noe på denne delen av HFS.
mvh
Bare så det er helt klart, Erland, dette har selvfølgelig ingenting med deg og din person å gjøre!tkr/El Mariachi,
Aner jeg en smule bitterhet over manglende entusiasme/svar på spørsmål om hjelp her?
Igjen vil jeg gjerne beklage dette. Selv opplever jeg stort sett å ganske raskt å få svar på spm. Men jeg har også opplevd 0-respons, f. eks på spm om delefilter, eller alternativt noen noen svært bastante påstander uten holdt i virkeligheten. Men dette må man vel regne med på et forum.
Ta likevel i betraktning at at det kan være mangel på kunnskap som gjør at vi vi ikke svarer. Sett heller pris på at vi avholder oss fra å svare, enn at vi kommer med tullprat. De av oss som har holdt på en stund, har kanskje linker eller tips om hvor man finner hjelp, og kan sikkert bli flinkere til å henvise.
Innimellom er det også slik at det er noen få "HOT topics" som får nesten all oppmerksommhet, og andre innlegg blir oversett.
Mitt råd; gi ikke opp etter første forsøk. Omformuler heller headingen, eller prøv på nytt. Det er mange flinke folk som gjerne hjelper her på hfs.