Hjeeeeeeeeelp

S

sorgenfri

Gjest
Kjøpt ny Samsung tv idag, og før jeg vet ordet av det er språk satt til---noe slavisk, og jeg kommer meg ikke inn i en start meny for å starte på nytt!

Sitter her som en idiot, med en smart TV ..

NOEN????

Falcon1i

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.09.2012
Antall liker
1.823
Sted
Exil i huvudstaden
Jag råkade ut för samma sak, dock inte en Samsung, slutade med att jag fick använda Google Translate för att lista ut språket
Sedan skriva av det jag såg på skärmen och översätta tills jag hittade rätt menyval.

Tur att jag inte fått kinesiska eller något annat med oskrivbara tecken ;)

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.719
Torget vurderinger
0
Det er vel ikke vanskeligere enn å kjøre en reset til "factory settings"...

S

sorgenfri

Gjest
Øhhhh.

Tv`n finner ikke Viasat boksen? Jeg har forsøkt alle valg, men den finner ingenting? Jeg har koplet inn satelittboksen, via HDMI. Det virker som om den bare søker på andre tilkoplinger?

S

sorgenfri

Gjest
Samsung Smart TV Lyd UT

Nå, begynner det å bli bilde, og lyd her.

Men, nå jeg kjører feks Netflix på TV, så blir det kun lyd i selve tv. Lyd utgangen på TV`n er optisk, og dette setter jeg siden av den andre optiske på min Amp ( det er to innganger på AMP`en merket 1 og 2 ) på 1 står tv oppsettet (via viasat boksen) men jeg klarer ikke å få lyd på Den optiske som går fra Utgangen direkte på Samsungen?

Forsterker en en Harman..

Tenker jeg helt feil her?

T

tce-teams

Gjest
Nå, begynner det å bli bilde, og lyd her.

Men, nå jeg kjører feks Netflix på TV, så blir det kun lyd i selve tv. Lyd utgangen på TV`n er optisk, og dette setter jeg siden av den andre optiske på min Amp ( det er to innganger på AMP`en merket 1 og 2 ) på 1 står tv oppsettet (via viasat boksen) men jeg klarer ikke å få lyd på Den optiske som går fra Utgangen direkte på Samsungen?

Forsterker en en Harman..

Tenker jeg helt feil her?
Dette må du gå inn på selve lyd innstillinger på tven og slå på , jeg måtte i hvertfall gjøre det på min samsung plasma 51 e6500 serien.

Topp Bunn