Hitlerbart på Obama..

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Da må jeg nesten spørre, hvor fjern er man i hodet som klarer å gå i tog med denne meningen..??

Kanskje vi bør ha en avstemming. Tross alt HFS dette her 8)

Ærlig talt. Hvordan kan man i det hele tatt havne der med tanke på Hitler og alt han stod for. Må være en republikaner med store intensjoner evt stokk dum (noe jeg ikke tror) som klarer å presentere dette.. Eller er det nok en feilinformasjon fra våre seriøse tabloidaviser som vrir til noe igjen.

Selv har jeg av prinsipp ikke lest en VG avis på over 5 år og det føles bedre for hvert år. Er det en Frp styr avis, eller er det bare krigshissere og ekstremister og ikke minst løgnhalser som lager denne oppgulpet av en avis..?

???

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.928
Torget vurderinger
0
En link hadde vært kjekkt!? :-\ ;)

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
309
JonnYb skrev:
Da må jeg nesten spørre, hvor fjern er man i hodet som klarer å gå i tog med denne meningen..??

Kanskje vi bør ha en avstemming. Tross alt HFS dette her 8)

Ærlig talt. Hvordan kan man i det hele tatt havne der med tanke på Hitler og alt han stod for. Må være en republikaner med store intensjoner evt stokk dum (noe jeg ikke tror) som klarer å presentere dette.. Eller er det nok en feilinformasjon fra våre seriøse tabloidaviser som vrir til noe igjen.

Selv har jeg av prinsipp ikke lest en VG avis på over 5 år og det føles bedre for hvert år. Er det en Frp styr avis, eller er det bare krigshissere og ekstremister og ikke minst løgnhalser som lager denne oppgulpet av en avis..?

???
I USA finner man titt og ofte eksemler på det absolutt beste i denne verden, tenk på hvilken posisjon USA har i verden. Det som denne topicen handler om er et eksempel på noe av det verste i denne verden, det finnes også i USA. Alt sammen finnes i USA!

Topp Bunn