High End München 2016

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Ocean Way og nightcap er mine favoritter, Power! Ocean Way Audio står ikke på oversikten i år, så det lover dårlig. Har sendt mail til Allen Sides (bildet) for å høre om det er riktig.

    sides.jpg
     
    Sist redigert:

    whistler

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2004
    Innlegg
    1.821
    Antall liker
    609
    Stemningsbilde fra omlag ett år siden, heri innbakt a riddle:

    Hva "mangler" i bildet, og hvorfor? Førstemann med rett svar blir påspandert ein Weissbier av Power i favorittbula vis-a-vis hotellet (man emm burde bo på)

    Vis vedlegget 370026

    Cheers!
    En mann i midten på jakt etter en en blåsejobb!?
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Ocean Way og nightcap er mine favoritter, Power! Ocean Way Audio står ikke på oversikten i år, så det lover dårlig. Har sendt mail til Allen Sides (bildet) for å høre om det er riktig.
    Og her er svaret:

    We have been busy launching new products in our pro line and have had many shows to promote. We were unable to obtain an atrium room to exhibit in this year so we decided not to spend the money on Munich show unless we were in the space we wished to be in.
    Being in the main convention hall does not interest us. We hope to be back in 2017.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Se de feite fine toppkvalitetene som ligger øverst - til 8 Euro... buhuuu..... elsker gule aspergers :cool:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Se de feite fine toppkvalitetene som ligger øverst - til 8 Euro... buhuuu..... elsker gule aspergers :cool:

    Se nå for pokker til å få pakket hurtigkofferten Sluket, og hiv deg på flyet med Lufthansen til Munchen kl:11.45 i morgen.
    Morty og jeg orker nemlig ikke å spise alle de feite sparissene alene.
    Vi må ha plass til ØL og VIN også.
    Raaaaaaaaaaappp....:rolleyes:
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.039
    Antall liker
    1.831
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Se de feite fine toppkvalitetene som ligger øverst - til 8 Euro... buhuuu..... elsker gule aspergers :cool:

    Se nå for pokker til å få pakket hurtigkofferten Sluket, og hiv deg på flyet med Lufthansen til Munchen kl:11.45 i morgen.
    Morty og jeg orker nemlig ikke å spise alle de feite sparissene alene.
    Vi må ha plass til ØL og VIN også.
    Raaaaaaaaaaappp....:rolleyes:
    Har brukt mange timer i denne parken i dag. Er en naturfotograf sin våte drøm og gir ro i sjelen..
    7f1e381f-058a-442e-b118-5557dcf9df83.jpg

    ae241112-ea33-467d-8a24-e28723b084ae.jpg
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    En løpetur i Den engelske parken har vært Standard Program for meg i Munchen: jeg stusset veldig første gangen jeg så bølgesurferne (øverste bildet) på en av turene i parken, men freakerne hadde det gøy! - så da må det vel per def være lov å betrakte/avbilde dem. Takk for bildet! Minner meg om hva jeg misser *denne* gangen!

    Ha det gøy, og ikke stopp før du ligger på gulvet & må holde deg fast :D

    Cheers!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23

    Hvis ikke de lokale avisene rapporterer om et knippe norske "Bierleichen" de neste dagene så er dere ikke mye til festfolk

    Kos dere i Schnitzelrepublikken!


    beer_drunks.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Ocean Way og nightcap er mine favoritter, Power! Ocean Way Audio står ikke på oversikten i år, så det lover dårlig. Har sendt mail til Allen Sides (bildet) for å høre om det er riktig.
    Og her er svaret:

    We have been busy launching new products in our pro line and have had many shows to promote. We were unable to obtain an atrium room to exhibit in this year so we decided not to spend the money on Munich show unless we were in the space we wished to be in.
    Being in the main convention hall does not interest us. We hope to be back in 2017.
    SYND :p
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    En løpetur i Den engelske parken har vært Standard Program for meg i Munchen: jeg stusset veldig første gangen jeg så bølgesurferne (øverste bildet) på en av turene i parken, men freakerne hadde det gøy! - så da må det vel per def være lov å betrakte/avbilde dem. Takk for bildet! Minner meg om hva jeg misser *denne* gangen!

    Ha det gøy, og ikke stopp før du ligger på gulvet & må holde deg fast :D

    Cheers!

    Det kommer nye muligheter mein Freund.
    jeg skal innhallere en av dine favorittschnaps - "Obstler" i løpet av turen.
    Det må være en væske som er brygget av Julenissens onde bror Krampus?
    Det smaker jo som gammel flybensin fra et eller annet forsted med høy varme!?

    Keine auf die alte Kameraten soll am dem gulv ligen ohnt gesvømmen ins alcohol mein Freund.
    Det er så tungt og dra på en drita kropp i gelemodus hvis pust gjør deg dritings på sekunder.
    For ikke å snakk om å få samlet opp alle ordene som renner ut av det rallende gapet til sikletrynet.
    Den slags nattarbeid er jeg fredig med for min del.
    Helt om natta, helt om dagen.
    Sånn er`e :cool:

    Nei, nå må jeg sette meg i beamer`n, og vende nesa mot tåkeheimen på Gardermoen.
    Ikke løp fra deg selv nå JackX!
    Uregelmessige meldinger via eteren følger.
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    3.076
    Første gang den er vist: Ayre QX-5 digital hub med dac for alle tenkelige formater, streamer, digital preamp og masse finesser. #lystpåensånn

    image.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Jeg tok ikke bilder av disse på messa, men de overrasket med stor lyd fra små bokser. Boenicke W5

    W5_c - Boenicke Audio

    De småtassene der minner meg om finske Pen Audio.
    Deres små monitorer med bassøyle spiller virkelig flott.
    Fikset et brukt sett for en kamerat som daglig sitter med et stoooort smil om anletet sørpå.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Han har jeg da sett et sted.. hvor var det montro, ....åja! Poppeloppane!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn