HIFI Sentralen på Facebook

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.814
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
På Facebook er jeg ikke anonym, og der er det fullt av hifi-vantro bekjente som syns vi er tullinger.
Så det blir nok til at jeg holder hifi-sludringen min her.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.939
Torget vurderinger
8
På Facebook er jeg ikke anonym, og der er det fullt av hifi-vantro bekjente som syns vi er tullinger.
Å da skamma du deg over??
Jeg pleier berre sei te kjerringene at du kjøpe sofa te 30.000 og kaste den etter få år..eg har anlegget mitt.. då blir det stille..veldig stille. :p

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.814
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg pleier berre sei te kjerringene at du kjøpe sofa te 30.000 og kaste den etter få år..eg har anlegget mitt.. då blir det stille..veldig stille. :p
Det har da ingenting med skam å gjøre.
De fleste jeg kjenner fins ikke interessert i hifi, og jeg maser ikke med dem om det heller. Hverken på nettet, på jobb, sosialt ellers eller i familien.
Jeg har andre interesser enn hifi, det være seg politikk, vitenskap, reiser, friluftsliv, fiske, mat, musikk, bil, båt, hus, oppussing etc. etc. Sånt som FB egner seg til.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.939
Torget vurderinger
8
Det har da ingenting med skam å gjøre.
De fleste jeg kjenner fins ikke interessert i hifi, og jeg maser ikke med dem om det heller. Hverken på nettet, på jobb, sosialt ellers eller i familien.
Jeg har andre interesser enn hifi, det være seg politikk, vitenskap, reiser, friluftsliv, fiske, mat, musikk, bil, båt, hus, oppussing etc. etc. Sånt som FB egner seg til.
Du vet du kan hindre andre i å se evnt innlegg på sentralen på facebook hvis det er så farligt..

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
20.462
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Deilig befriende med dedikerte forum type HFS, så man slipper å forholde seg til den FB-greia.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.939
Torget vurderinger
8
Haha hva er dere redd for?? FBI ? :p
Hysteri..

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Antall liker
82.662
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Man trenger ikke være redd for noe eller skamme seg for å velge bort noe.....!

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Antall liker
302
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Er så glad jeg slipper Facebook.
Hifisentralen holder i lange baner for meg.
Jeg er glad jeg slipper å se hva svigermor har spist til middag og når hun har vært på dass.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Facebook er helt topp det. Til å få med seg plateslepp og konsertarrangementer etc.
Hadde det ikkje vært for facebook hadde eg glemt bursdagen min også.

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Facebook er greit nok til sitt bruk, men synes det er å godt å slippe unna. Det er kanskje fordi jeg er ikke så veldig interessert i hva andre driver med til daglig. Dessuten er det en overflom av irriterende reklame. For ikke å snakke om deres personvernspolicy.. Nei, Facebook er egentlig noe dritt.

Topp Bunn