HiFi ROSE

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg bruker Qobuz som musikkkilde, men fra i dag så nekter Hifi Rose RS250A å spille Hires fil…. Alt annet spiller den. Noen som har det tilsvarende?

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    4.631
    1753375040765.jpeg

Vet du at låten du forsøker spiller er tilgjengelig for streaming?Jeg tulla ille fælt med å spille av albumet The Lamb Lies Down On Broadway hvor det til slutt viste seg være kun noen få spor fra albumet som var tilgjengelig for streaming.

Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Vis vedlegget 1135060

Vet du at låten du forsøker spiller er tilgjengelig for streaming?Jeg tulla ille fælt med å spille av albumet The Lamb Lies Down On Broadway hvor det til slutt viste seg være kun noen få spor fra albumet som var tilgjengelig for streaming.
    Jeg har forsøk forskjellige filer fra Qobuz som var HighRes, samt nedlastede WAV filer, som begge var større enn CD kvalitete.

Når jeg bruker Qobuz på iPad, spilles Hires filene av helt fint.

Sist redigert:

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    4.631
    WAV filen fra nettverk eller lokalt nett? Spør fordi jeg har vært borti at omstart av ruter/switch har løst lignende problem med 4k film.

Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    WAV filen fra nettverk eller lokalt nett? Spør fordi jeg har vært borti at omstart av ruter/switch har løst lignende problem med 4k film.
    Det var fra lokal harddisk inne i Streamer. Har restartet streamer. Forsøkte en annen DAC, fungerte ikke da. Skiftet tilbake til gamle DACen, så fungerte det plutselig igjen. Mulig ustabilt Software?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn