HIFI+ på iPhone/iPad

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Antall liker
2.594
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Kjøpte Hifi-plus appen for 17 kroner i går og fikk velge et av de 5 siste nummerne gratis nedlastet til min iPhone. Veldig bra app og brukbart å lese selv om det nok er iPad man bør ha for å få utnyttet dette skikkelig. Likte dette veldig godt, det var enkelt å navigere seg frem til de sidene man ønsket å lese.

Nå er det vel app store også for Mac så da er det vel tilgjengelig der også kanskje(?)

Anbefales.

V

vredensgnag

Gjest
Laster du ned Zino til en iPad kan du kjøpe en hel haug ulike blad. Jeg leser Stereophile på den, omtrent samme størrelse som bladet i kiosken.

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
da har jeg også kjøpt, ipaden fungerer ypperlig med hifi plus. Men fremdeles veier bladet mer elektronisk enn i papir, og ikke leses det i badekaret heller. Papirmagasiner lever i beste velgående. :)

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Antall liker
2.594
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
En ipad veier nok mer en et blad ja. Men det stiller seg vel noe annerledes etter å ha lagt, la oss si 10 blader, i ipaden ;)

V

vredensgnag

Gjest
Eller samtlige Fidelity - fra Nr. 1-42. ;D

Pluss et par hundre bøker, en del andre blader, og hauger av manus, pdf'er. Film, musikk, podcaster.

Ahem.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Helt enig i at iPad er nesten et must etterhvert for oss som liker å lese om hifi. Jeg orker ikke lese for mye av Tone Audio på laptop, men det vil bli mer med et lesebrett. Og det er ikke sikkert at jeg velge eple, for de billige alternativene er sikkert grei løsning til akkurat lesing. Ikke like gode til fjernings, men det har ingen prioritet før jeg havner i rullestol.

Topp Bunn