På tur og reise HiFi på Galapagos

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.967
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei, Søndag går turen til Peru, Equador og Galapagos... Blir noen uker med flott ferie (håper jeg)..
Dykking blant kjempeskilpadder, Machu Picchu mm.....
Noen som vet om bra hifi sjapper disse stedene som jeg og dama kan besøke?

N

nb

Gjest
HiFi kommer unasett til å være omtrent det siste du/dere tenker på når dere kommer til Galapagos.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Hei, Søndag går turen til Peru, Equador og Galapagos... Blir noen uker med flott ferie (håper jeg)..
Dykking blant kjempeskilpadder, Machu Picchu mm.....
Noen som vet om bra hifi sjapper disse stedene som jeg og dama kan besøke?
:)

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Lytt til lyden fra havets bølger, fugler og frosk, det er ultra high-end i hvert eneste krok. Nyt livet og godturskarrufaenmegha! :)

Honkey

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.967
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hehe - ja håper noen så ironien i dette innlegget.
Turen er ekte. Men skal ikke gi hifien en tanke engang. Gjøre et forsøk...
Reisen ble forøvrig bestilt gjennom agent. Og agenten var faktisk datteren av en veldig kjent hifiprofil (RIP) i Norge... Veldig hyggelig dame..

N

nb

Gjest
Galapagos er fantastisk. Ta med godt kamera og godt med minnekort, evt laptop/harddisk til backup av bildene.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.967
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Blir panasonic lumix lx5 som får gjøre nytten. 16GB minnekort har jeg. Det er tomt nå... Men er usikker på dette med pc.. Om jeg gidder å dra det med meg..

N

nb

Gjest
Jeg ville prøvd å fått lånt/kjøpt noe med barsk tele og hurtig skuddhastighet. Det er veldig, veldig mye å ta bilde av på Galapagos. Nå er forsåvidt dyrene så tamme at man greit kan gå helt inntil, men det er veldig regulert hvor man har lov til å gå og ikke så jeg hadde i alle fall stor nytte av telelinse da jeg var der i alle fall. Jeg kjøpte DSLR-kameraet mitt dagen før jeg dro og angrer ikke på det for å si det slik.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.967
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Kom til equadors hovedstad igår. Flott men anderledes her..

Topp Bunn