Hifi i Trondheim.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.692
Torget vurderinger
28
Mange år siden det var slutt på studietiden i Trondheim og tenkte jeg måtte opp å titte litt neste uke.

Er det noen forhandlere jeg må innom? Tonart har jeg tenkt på. Hifiklubben og Hificenterkjeden er vel ikke særlig forskjellige fra dem i Oslo? Ellers noe?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Ikke akkurat mye å rope hurra for her, nei. Fordelen er at man kan lett komme seg til alle tre stedene med apostlenes hester. Vi som bor her drar helst til Oslo når vi skal sjekke ut slikt.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Mange år siden det var slutt på studietiden i Trondheim og tenkte jeg måtte opp å titte litt neste uke.

Er det noen forhandlere jeg må innom? Tonart har jeg tenkt på. Hifiklubben og Hificenterkjeden er vel ikke særlig forskjellige fra dem i Oslo? Ellers noe?
Alle nevnt ser det ut for, om ikke du skal på Elkjøp eller Lefdal da....

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.778
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Hei Fosse

Du som er "vinyl-mann", bør ta en tur innom Sanden Antikk, der har de mye bra vinyl... Fant mye bra der selv når jeg har vært i tr.heim.

mvh Kai

T

timc

Gjest
Hei Fosse

Du som er "vinyl-mann", bør ta en tur innom Sanden Antikk, der har de mye bra vinyl... Fant mye bra der selv når jeg har vært i tr.heim.

mvh Kai

Støttes 100% Han som driver vinylavdelingen har peiling på det han driver med. Bare husk å først lete gjennom de platene som står på gulvet akkurat der du kommer opp til vinylavdelingen. Det er der det mest interesanne er "gjemt"

Mvh

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.692
Torget vurderinger
28
Det høres ut som et veldig godt tips.

Dessuten er dama med og hun liker vel egentlig bedre å sjekke ut gamle plater enn å glo på elektronikk .

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
15.001
God tur Fosse ;D suger du inn litt hjembrent damp oppe på Moholt for meg med det samme du er der.
Kos Dere, og slapp godt av :)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.692
Torget vurderinger
28
Nei, klarte jeg å prioritere tidlige årganger av cognac på studielånet så skal det saktens ikke skli ut nå. Men, Moholt må vi vel innom, skjønt jeg var bosatt på et gamlehjem på Tyholt under det meste av 90-tallet.

God tur til Nesodden mister!

Topp Bunn