HIFI i Barcelona

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
skal tilbringe neste uke i Barcelona, og tenkte jeg skulle vindus-shoppe ::) litt hifi i samme slengen. Noen som vet om noen gode butikker? Skulle ting mot formodning være særdeles billigere kan jeg jo fort ende opp med en RIAA ;D
I tillegg regner jeg med et massivt kjøp av ny vinyl som vanlig, men der regner jeg med at jeg har mer litt oversikt over hvor jeg bør gå :)
Et par stykker Manchego, en hel Serrano og litt chorizzo er vel heller ikke å forrakte...... ;D

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Antall liker
4
Ja, når det gjelder vinyl, så finns det som du sikkert vet, saker og ting i den gotiske bydelen. Kom over ei sjappe i et trangt smug der (dette sa jo mye ;D ;D), med nyutgivelser (180 g) av bl.a. gamle prog-sjeldenheter - klarte nesten ikke å gå derfra.

mvh

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Det trange smuget kjenner jeg nok til. Flere platesjapper + enkelte instrumentsjapper ligger rundt kvartalene der. Ikke noe problem å få en dag eller to til og gå der nei.... ;)

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
611
Jeg skal til Barcelona en uke i jula :D.
Fant dere noen Addresser/ butikker som er ett must å få med seg?
Har reist endel i spania, men har ikke fått inntrykk av att det er ett "audiofilt" land. Har sett nok av butikker i elkjøp kaliber dog men..

Topp Bunn