Hifi/AV møbel

magnaes

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.12.2002
Antall liker
3
Torget vurderinger
3
Jeg trenger tips angående AV/hifi møbel.
Jeg har en AW250R som skal inn, den er 21cm høy, og så skal jeg ha TV på toppen. Noen som vet om et AV møbel som enten har justerbare(høyden) hyller eller som har stor nok avstand mellom hyllene til at 250en kan få tillstrekkelig kjøling.

Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter noe super high end møbel til astronomisk pris men i Aavik/Soundorganization segmentet.

Altså et skikkelig hifimøbel som ikke koster en årslønn.

Alle forslag mottaes med takk.

tristessor

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.250
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Innlegg fjernet da det ikke er tillatt å bruke forumet til salg av produkter.

Beklager, men regler er regler.  ;D

Bruk PM eller bruktbørs hvis du har produkter som du selge.

Mvh
Høvdingen

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Antall liker
1
Mine to Sound Organisation møbler har begge justerbare hyller som også kan taes ut.
Det ene er et vanlig rack, der du fritt kan velge hvor mange hyller du vil bruke (kommer standard med 5) og hvilken avstand.
Bilde her:
http://www.soundorganisation.co.uk/Z560.html

Det andre er et av-møbel som er 90 cm bredt og 52,5 cm høyt. Og er dermed mer egnet til en tv.
Det har tre hyller med plass til to komponenter i bredden. De to nederste hyllene er justerbare og en kan også taes ut hvis ønskelig.
Bilde her:
http://www.soundorganisation.co.uk/Z530.html

Disse har gjort en god jobbe hos meg i et oar år, ikke er de så innmari dyre heller. Synes å huske de kostet kr 3695,- for stk.

Mvh C :)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Innlegg fjernet da det ikke er tillatt å bruke forumet til salg av produkter.

Beklager, men regler er regler. ;D

Bruk PM eller bruktbørs hvis du har produkter som du selge.

Mvh
Høvdingen
Møkkaregel som ikke henger på greip IMO :mad:

tmork

Medlem
Ble medlem
19.11.2006
Antall liker
0
Møkkaregel som ikke henger på greip IMO  :mad:
Siden HFS ikke er usenet men en side drevet av ren idealisme så vil nok brukere måtte finne seg i at regler kanskje ikke er helt i tråd med hva enkelte av oss synes er riktig. Dette vil være noe som HFS må ta på alvor da et rigid regelverk vil få brukere til å forsvinne og heller finne andre steder å "leke".

HFS er etter hva jeg har sett et sted der mange voksne personer befinner seg. Dette er ingen lekegrind for små barn og sensur eller annen inngripen fra en "høvding" vil oppleves som et utidig overgrep.

Egen erfaring tilsier at selvjustisen på nettforum generelt sett er ganske god og går folk over streken så sier andre greit fra om dette. Tråder som fjernes/stenges, innlegg som slettes og lignende er mer støy enn selve tråden/innlegget.

I dette tilfellet så vet jeg bare at noen tydeligvis har forsøkt å selge noe. At man forteller vedkommende i en egen post at det finst et eget sted for dette er uproblematisk, men at hele posten fjernes/endres gjør det bare vanskelig for andre brukere av forumet.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.441
Torget vurderinger
2
Vi har klare regler når det gjelder salg av utstyr på selve forumet.

Innleggene på forumet blir bevart over lang tid, og innlegg som omhandler salg av produkter blir meningsløse når produktet er solgt.

Hvis det blir tillatt med salg av produkter på selve forumet så vil det også bli veldig slitsomt da mange aktører vil misbruke forumet til sin fordel. Som sagt, vi har en regel, og den opprettholdes uten unntak.

Mvh
Høvdingen

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Ta en titt på solid tech radius. Husker ikke største hylleavstand, men lurer på om det kan være 28cm ?? Ikke sikker.
Koster ikke all verdens heller faktisk.

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.250
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Høvding!?!