|
Tja, som motvekt mot de som later som om de er HiFi og selger strømkabler dyrere enn komponentene de skal forsyne. Jeg vet ikke hva som er verstHIFIklubben er vel hakket bedre enn Elkjøp, men det stopper der, ja.
Det forundrer meg, blant annet, at denne "seriøse" HIFIkjeden ikke har ett eneste produkt som rensker, eller forbedrer strøm. Ikke ett eneste strømfilter eller -kabel.
HIFIklubben er vel hakket bedre enn Elkjøp, men det stopper der, ja.
Det forundrer meg, blant annet, at denne "seriøse" HIFIkjeden ikke har ett eneste produkt som rensker, eller forbedrer strøm. Ikke ett eneste strømfilter eller -kabel.
HIFIklubben er vel hakket bedre enn Elkjøp, men det stopper der, ja.
Hei husker denne tusjen he he...Danske HiFidelity anbefalte til og med å legge cdplatene i fryseboksen et døgn eller to med tydelig lydforbedring som resultatBare for å supplere min kommentar lenger opp: Jeg holdt meg unna HiFi-klubben i mange år fordi de solgte en grønn tursj som skulle forbedre lyden i CD-plater (beviselig vås). At de nå har blitt mer nøkterne er et stort gode. Heldigvis er de heller ikke alene.
Jepp (hvilket minner meg på hvorfor jeg aldri har klart å ta hifiblekkene helt alvorlig heller). Noen som husker dyre fløyelstepper som skulle legges over CD-spillerne for å unngå forstyrrende lyslekkasjer inn i spillerne? Pussig hvordan sånt går av moten.Hei husker denne tusjen he he...Danske HiFidelity anbefalte til og med å legge cdplatene i fryseboksen et døgn eller to med tydelig lydforbedring som resultatBare for å supplere min kommentar lenger opp: Jeg holdt meg unna HiFi-klubben i mange år fordi de solgte en grønn tursj som skulle forbedre lyden i CD-plater (beviselig vås). At de nå har blitt mer nøkterne er et stort gode. Heldigvis er de heller ikke alene.![]()